در دومین روز از کنواسیون جهانی گردشگری در همدان، هم اکنون 120 گردشگر وارد این استان شدند.

ورود 120 گردشگر به همدان برای شرکت در کنوانسیون جهانی گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان‌ در نشست خبری هفدهمین کنواسیون جهانی راهنمایان گردشگری همدان گفت: استان همدان با جاذبه های تاریخی و گردشگری و طبیعی منحصر به فردی که دارد باید جز استان های برتر کشور به ویژه در حوزه گردشگری باشد تا بتوانیم استان همدان را به نحو شایسته ای به جهان معرفی کنیم.

مالمیر ادامه داد: یکی از اقدامات خلاقانه ای که میتواند در این زمینه اثر بخش باشد برگزاری رویدادهای بین المللی همراه با خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت است.

این مسئول با اشاره به اینکه این رویداد بین المللی زمینه ای مناسب برای جاذبه های گردشگری است خاطر نشان کرد: هر چند که زیرساخت ها تا رسیدن به استاندارد لازم فاصله دارد اما هم اکنون ظرفیت قابل قبولی برای میزبانی وجود دارد .

وی تصریح کرد: میهمانان این برنامه گروهی از فعالان برجسته و کارشناسان خبره در زمینه گردشگری وبازار های هدف گردشگری هستند که میتوانند با دیدگاه خود گردشگری همدان را به نحو شایسته به جهان معرفی کنند .

همدان در روزهای 6، 7 و 8 بهمن ماه 95 میزبان پیش‌تور هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017 با شعار «ایران، مردمانی مهربان با آغوشی باز، تاریخی کهن و پررمز و راز» است، خواهد بود.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار