پارسایی در تشریح نشست امروز کمیسیون اصل 90؛

سفر اعضای کمیسیون اصل 90 به عنوان کمیته فرهنگی _اجتماعی به فارس

سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: اعضای این کمیسیون به عنوان کمیته فرهنگی_ اجتماعی به استان فارس سفر کردند.

بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سفر اعضای کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس به شهر شیراز، گفت: این سفر با هدف بررسی پرونده‌های شکایت از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و حوزه میراث فرهنگی و گردشکری استان فارس صورت گرفت.

نماینده مردم شیراز، افزود:  شکایت مطروحه از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان فارس، بیشتر مرتبط با واگذاری املاک، وضعیت تولید و نگهداری دارو، نحوه عرضه دارو، وضعیت بیمارستان ها و نحوه واگذاری مراکز درمانی و داروخانه ها و وضعیت تشکل های دانشجویی بود و به تمام این موضوعات با حضور اعضای کمیسیون اصل 90 رسیدگی شد.

پارسایی درباره شکایت مطروحه از مجموعه میراث فرهنگی و گردشکری استان فارس، گفت: شکایت ها در این حوزه بیشتر مربوط به نحوه نگهداری آثار تاریخی بود، زیرا در شرایط کنونی این آثار وضعیت خوبی ندارند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود، تصریح کرد: در سفر اعضای کمیسیون اصل 90 به استان فارس و شهر شیراز، بررسی ها درباره شکایت های مطروحه صورت گرفت و اعضای کمیسیون گزارشهای خود را در آینده به کمیسیون ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار