فرماندار رفسنجان ساعت آغاز راهپیمایی در این شهرستان را ۱۰ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن از میدان بسیج به سمت میدان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، بلوار زیتون به سمت مصلی بزرگ امام خامنه ای اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری افزود: جا دارد از آیت الله هاشمی رفسنجانی که یکی از مبارزین انقلاب و تاثیرگذاران انقلاب بودند یاد کنیم که امروز جایشان خالی است و به رحمت خدا رفته اند.

وی با اشاره به برنامه های ایام دهه فجر، افزود: امروز زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه شاهد ساعت ۹:۳۳ دقیقه زده شد و همزمان مانور تاکسی ها را داشتیم.

ملانوری تصریح کرد: مراسم هایی در سطح شهرستان هم هست و کمیته‌های دهه ‌فجر رفسنجان برنامه‌هایی دارند که از شب گذشته آغاز شده است.

وی گفت: کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی مختلف در ایام دهه ‌فجر اجرا می شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه نوع برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برای حیات انقلاب بسیار مهم بوده است، یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن لبیک به ندای رهبری است و مردم پشتیبانی از انقلاب، ولایت و رهبری را نشان می‌دهند و مهم است که همه تلاش کنند برنامه خوبی برگزار شود.

فرماندار رفسنجان افزود: کمیته‌های ستاد دهه ‌فجر برنامه‌های خود را به نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و اورژانس اعلام کنند تا هماهنگی لازم برای برنامه و پوشش آن صورت گیرد.

ملانوری خاطرنشان کرد: در ایام دهه ‌فجر هرجا که تجمع انجام می‌شود به لحاظ پوشش امنیتی، ترافیکی و حضور به موقع اورژانس و نیروی انتظامی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دیدار با تمام خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران شهرستان در ایام دهه فجر انجام می شود،تصریح کرد: پنجشنبه هفته گلباران قبور شهدا را در سراسر شهرستان داریم.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه ساعت آغاز راهپیمایی، ۱۰ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن‌ماه می باشد، گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان بسیج به سمت میدان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، بلوار زیتون به سمت مصلی بزرگ امام خامنه ای است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
عکس از راهپیمایی رفسنجان بزارین
آخرین اخبار