مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 23 راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار در جاده‌های استان مستقر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ علی خوان‌پایه با اشاره به بارش‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در مناطق سردسیری بارش‌ها به صورت برف بود که با تلاش راهداران خوشبختانه همه راه‌های ارتباطی استان بازگشایی شد و تردد به راحتی در جریان بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تجهیز جاده‌های استان افزود: در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای چهار دوربین مدار بسته ثبت وقایع و تخلفات و همچنین 10 دوربین مداربسته، نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است. 

وی با بیان این‌که با تلاش شبانه‌روزی راهداران همه راه ارتباطی استان در بارش‌های روزهای اخیر باز بود و هیچ مشکلی در تردد ایجاد نشد، از استقرار  23 راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

این مسؤول گفت: در بارندگی‌ها اخیر با تلاش شبانه‌روزی 200 نیروی راهدار و 150 دستگاه ماشین‌آلات راهداری 45 گردنه برف‌گیر به طول یک هزار و 550 کیلومتر بازگشایی شد. 

 وی به دیگر اقدامات در راستای کاهش تصادفات اشاره و از نصب سه دستگاه پل عابر پیاده در سطح استان خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال جاری این تعداد به پنج دستگاه می‌رسد.

خوان‌پایه ایمن‌سازی جاده‌های استان را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: با تلاش همه همکاران تعداد 36 مدرسه روستایی حاشیه راه‌های کهگیلویه و بویراحمد ایمن‌سازی شدند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.