مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل و حضور مستمر نیروهای راهداری در جاده‌‌های ارتباطی در ایام بحران خبر داد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛علی خوان‌پایه گفت: بارش باران از شب گذشته در تمامی نقاط استان آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون خسارتی گزارش نشده است، افزود: تنها در برخی نقاط مانند جاده شیراز به یاسوج ریزش کوه را داشتیم که راهداران با حضور به موقع در این محل پاکسازی را انجام داده‌اند ضمن اینکه برخی محورها از جمله باغچه سادات – سرفاریاب، یاسوج به اصفهان و محور یاسوج – اقلید بارش برف داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارشات هواشناسی وضعیت بحران اعلام شده است، از مردم و مسافران خواست تمامی موارد احتیاط را رعایت کنند.

این مسوول ضمن تاکید بر خودداری مردم از سفرهای غیر ضروری در این روزها گفت: کسانی‌ که قصد سفر و تردد در جاده‌های ارتباطی را دارند خود را به وسایل و امکانات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، لباس گرم و خوراک مجهز کنند.

وی از مردم خواست برای سفر و تردد با شماره تلفن گویای 141 تماس گرفته و از شرایط جوی و آب و هوایی اطلاع بگیرند.

خوان‌پایه از آمادگی کامل و حضور مستمر و مداوم نیروهای راهداری در راه‌های ارتباطی استان در ایام بحران خبر داد و یادآور شد: البته این نیروها نه تنها از دیشب بلکه در همه ایام به صورت شبانه‌روزی در سرما و شرایط سخت در جاده‌ها حضور داشته و شرایط را کنترل می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی این نیروها، گفت: نیروهای راهداری به صورت آماده در راه‌های ارتباطی حضور داشته و هر جا لازم باشد برای بازکردن جاده و کنترل ترافیک اقدامات لازم و به موقع را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه حدود 200 نیروی راهداری در جاده‌های ارتباطی استان حضور دارند، گفت: این نیروها با در اختیار داشتن 160 دستگاه ماشین‌آلات و در 23 راهدارخانه کار خدمات‌رسانی به مردم را انجام می‌دهند.

خوان‌پایه از مردم و رانندگان خواست با رعایت نکات ایمنی و توصیه‌ای ضمن همکاری مطلوب با نیروهای راهداری در جاده‌ها از جان خود و خانواده‌هایشان مراقبت کنند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.