بیژن بنفشه خواه پستی را درصفحه اینستاگرامش به ریزگردهای خوزستان اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خوزستان در روزهای اخیر با طوفان و حجم عظیم ریزگردها مواجه بوده و این وضعیت منجر به اعتراض هایی شد در همین راستا بیژن بنفشه خواه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با مردم خوزستان ابراز همدردی کرد.

بنفشه خواه نوشت:
"ریزگردها در خوزستانپ.ن.اول: دوستان ممکنه این عکس قدیمی باشه، ممکنه اصلا خوزستان نباشه، مهم اینه که ریزگردها مشکلات زیادی رو در غرب و جنوب غرب ایران درست کرده، اینو برای اون دوستانی عرض کردم که اصل رو ول میکنن و میچسبن به حاشیه.
پ.ن.دوم: بعضی از دوستان هم گله میکنن که چرا همش خبر بد؟ یا اینکه فقط بلدیم پست بذاریم و هیچکاری نمیکنیم! در جوابشون باید خدمتشون عرض کنم که این کمترین کاریه که میشه انجام داد و از انجام ندادنش بهتره. با اینکار میشه همدردی کرد با مردم این مناطق و توجه همه رو یعنی هم مردم و هم مسئولین رو به این معضل جلب کرد. چون معتقدم هر مشکل یا معضلی که بوجود میاد همه ما در آن سهیم هستیم، و برای رفع اون همه مون باید دست بکار بشیم. پ.ن.سوم: خواهش میکنم قبل از کامنت گذاشتن کمی فکر کنیم.
پ.ن.چهارم: قضاوت نکنیم، یا اگه خیلی دوست داریم قضاوت کنیم قضاوتمون رو به همه نگیم در جایی که میدونیم خیلیها میبینن و میخونن، چونکه ممکنه اشتباه باشه، میتونیم اون رو به نزدیکانمون بگیم نه اینکه در فضای مجازی یا جای دیگه منتشرش کنیم.
پ.ن.پنجم: ببخشید خیلی حرف زدم و اینم بدونید که این نکات رو برای خودمم تکرار میکنم و خودمو مستثنی نمیدونم.در آخر از لطف و محبتتون تشکر میکنم. مخلصم و ارادت دارم خدمتتون."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار