11 طرح آب منطقه ای مازندران با سرمایه گذاری 520 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از بهره برداری و اجرای 15 طرح آب منطقه ای مازندران با هزینه 2 هزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر دارد .

وی گفت : در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی امسال 11 طرح با سرمایه گذاری 520 میلیارد ریال به بهره برداری و عملیات اجرای 4 طرح مهم با هزینه هزار و 480 میلیارد ریال شروع خواهد شد.

مدیر عامل آب منطقه ای مازندران گفت: واحد های عمرانی 4 و 5 شبکه آبیاری و زهکشی گلورد نکا در محدوده شهرستان بهشهر مهمترین طرح آماده بهره برداری است.

یخکشی با بیان اینکه برای بهره برداری این کانال به طول 30کیلومتر 500میلیارد ریال هزینه شده است افزود: با بهره برداری از این شبکه آب زراعی 15 روستا بزرگ منطقه تأمین می شود .

وی گفت : از 145 طرح استانی این شرکت عملیات اجرایی 10 طرح در دهه فجر به پایان رسید که جهت اجرای آنها حدود 18 میلیارد ریال هزینه شده است .

رئیس هیأت مدیره آب منطقه ای مازندران از اجرای مجتمع آبرسانی به 14 روستای لفور سوادکوه از سد البرز وشروع عملیات اجرایی مخزن 20 هزار متر مکعب آب شرب در ساری و احداث جاده جایگزین در بالا دست سد گلورد و احداث کانالهای درجه یک و دو در محدوده شبکه گلورد خبر داد و افزود: با احداث این طرح ها آب شرب و زراعی 500 هزار نفر در شهرها و روستاهای استان تأمین می شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.