نیروهای مسلح مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نیروهای مسلح مازندران به مناسبت آغاز دهه فجر به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر، بزرگترین تحول تاریخ اسلام و جهان است که ملت ایران با کمک سه عنصر اتحاد، خودباوری و خدامحوری توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ بفرستد و الگویی برای ظلم ستیزی تمامی بشریت شود.

دهه فجر حاصل مقاومت و ایستادگی ملت مظلومی است که با سلاح ایمان و الگوبرداری از قیام امام حسین(ع) پایه های نظام مستکبران را فرو ریخت که شعاع آن امروز پس از گذشت 38 سال در تمامی جهان پرتو افشانی کرده و دنیا از این انقلاب، همچنان در تحیر است.

در حالی وارد سی و هشتمین سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی می شويم كه وعده های معمار كبير انقلاب اسلامی امام خمينی (ره) در حال محقق شدن است و طليعه پيروزی مكتب امام عزیز، روز به روز در اقصی نقاط جهان نمايان می شود.

سران استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیزم بین الملل از شروع نهضت بزرگ انقلاب اسلامی ایران با ترور ، توطئه های گوناگون، تحمیل 8 سال جنگ ، تحریم‌های ظالمانه، برافروختن آتش فتنه ها و دیگر دسیسه ها سعی کردند از حرکت و پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند؛ اما حضور همیشه مردم در صحنه ها با اتحاد و یکپارچگی در زیر سایه ولایت فقیه توانست دشمنان را مایوس کند.

نیروی های مسلح مازندران با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس بویژه شهدای گلگون کفن استان لاله خیز مازندران و یاد و خاطر شهدای مومن و شجاع آتش نشان حادثه اخیر، ایام الله غرور آفرین دهه فجر و 22 بهمن را به ملت همیشه قهرمان و در صحنه ایران اسلامی تبریک گفته و اعلام می دارد ضمن همراهی با مردم در جشن های باشکوه یوم الله 22 بهمن که فرصت مقدسی است برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا ، بیعت دوباره با فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل در ظل توجهات امام زمان (عج) و تحت رهبری عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در راه حفظ امنیت نظام اسلامی ایران همیشه آماده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار