فرمانده يگان امداد شهرستان كرمان از دستگيری دو سارق به عنف و كشف 8 فقره سرقت در عمليات ماموران انتظامی خبر داد.

دستبند پليس بر دستان سارقان به عنف به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ صادق شعبان فرمانده يگان امداد شهرستان كرمان گفت: در پی گزارشی مبنی بر انجام چند فقره سرقت به عنف ، موضوع دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار ماموران انتظامی اين يگان قرار گرفت. 
 
وی افزود: در بررسی جزئيات پرونده مشخص شد که سارقان با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد به صورت گروه هاي چهار و پنج نفره در ساعات پايانی شب ، با پوشاندن چهره و با استفاده از قمه و چاقو سد راه عابران پياده می شدند و با ايجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وجوه نقد و تلفن همراه درکوتاهترين زمان کرده و متواری می شدند . 
 
شعبان افزود: ماموران انتظامی اين يگان با انجام يکسری اقدامات اطلاعاتی و پليسی موفق به شناسايی مخفيگاه دو نفر از سارقان شدند و در يك عمليات غافلگيرانه آن ها را دستگير كردند. 
 
وی در ادامه گفت: متهمان دستگير شده در بازجويی های تخصصی چاره ای جز بيان حقيقت نداشتند و به بزه انتسابی مبنی بر 8 فقره سرقت به عنف اعتراف كردند.  

اين مقام انتظامی با اشاره به توقيف يك دستگاه خودرو ،خاطر نشان کرد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به كلانتري 20 شهر كرمان تحويل داده شدند و تحقيقات برای دستگيری ساير متهمان ادامه دارد.  

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار