اصفهان؛

کانون دانش‌آموزی جوانه‌های کاشان در استان اصفهان برگزیده‌شد

کانون جوانه‌های آموزش و پرورش کاشان برای چهارمین سال متوالی در سنجش و ارزیابی فعالیت 85 کانون فعال در استان اصفهان موفق به کسب رتبه کانون برگزیده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش کاشان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برگزاری محافل علمی و ادبی، برپایی نمایشگاه و ایستگاه‌های فرهنگی و هنری، میزان مشارکت و جذب دانش‌آموزان، فعالیت در فضای مجازی و اجرای برنامه های عمومی و مناسبتی از جمله شاخص‌های ارزیابی کانون بوده است.

محمد رضا حکیمیان،افزود: کانون‌های فرهنگی ، تربیتی بر اساس شاخص‌های ارزیابی در سه قطب برخوردار، نیمه برخوردار و کم برخوردار و در سه گروه برگزیده ، موفق و قابل تقدیر بر مبنای فعالیت‌های سالانه معرفی می شوند.

وی اظهار داشت: کانون‌های امام خمینی و همدانیان از ناحیه سه شهر اصفهان نیز به همراه کانون جوانه های کاشان در گروه کانونهای برگزیده مناطق برخوردار استان اصفهان قرار گرفتند.

به گفته وی، بیش از 50 هزار نفر از دانش آموزان در برنامه‌های کانون جوانه‌ها شرکت کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش کاشان،افزود:دانش آموزان ما در دنیای امروز با توجه به شناخت و بینش ظرفیت‌ها وتوامندی‌های خود، مسیرشان را انتخاب کنند که کانون‌های فرهنگی و تربیتی مکانی برای رسیدن به این هدف و مکمل فعالیت‌های درسی محسوب است.

حکیمیان،تصریح‌کرد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی در قالب انجمن‌های دانش‌آموزیموجب تقویت هویت دینی و ملی دانش‌آموزان در پوشش فعالیت‌های پرورشی و آموزشی می‌شود و وی، در پایان اظهارداشت: فراهم کردن زمینه حضور فعال دانش آموزان در برنامه‌ها، موجب رشد و شکوفایی استعداد ها و غنی سازی اوقات فراغت آنها در محیطی امن شده و آنها را با مهارت های زندگی نیز آشنامی کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.