مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: جانمایی یک میلیون و 200 هزار هکتار از اراضی ملی جنوب استان جانمایی شد و این میزان عملکرد نتیجه فعالیت خوب ادارات ثبت جنوب استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رضا طالبی زاده افزود: اجرای طرح شمیم که تجهیزات آن در حال حاضر در کلیه واحد های ثبتی نصب و راه اندازی شده اقدامی در راستای افزایش دقت نقشه برداری در سطح استان است. که ادارات ثبت بعنوان متولی اجرای این طرح نقش کلیدی در مدیریت و مهندسی اراضی استان در آینده خواهند داشت.

وی رعایت نظم و انضباط اداری ، صرفه جویی در هزینه ها ، تکریم ارباب رجوع و تعامل مستمر و به هنگام با اداره کل و سایر ادارات را بعنوان چند شاخصه مهم یک رئیس نمونه در ادارات ثبت برشمرد و گفت: کلیه روسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان باید این شاخصه ها را ملاک عمل خود قرار دهند.

طالبی زاده با اشاره به اینکه فرایند جانمایی ، پلاک گذاری و تثبیت اراضی از مرکز استان و همچنین سازمان ثبت اسناد و املاک قابل کنترل است، افزود: موضوع تثبیت اراضی ملی در شمال استان از مهمترین اولویت های کاری روسای ادارات ثبت این منطقه در دوماه باقیمانده امسال است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار