سامانه مديريت بحران مركز پيام شرکت گاز گیلان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛مديرعامل شركت گاز گيلان از راه اندازی سامانه مديريت بحران مركز پيام شماره تلفن 3412 در اين شركت خبر داد.

مهندس ظهيری با اشاره به اینکه در اين سامانه مسؤولان می توانند برای اعلام حادثه يا انجام تعميرات پيامی برروی سامانه پاسخگويی 194 با در نظر گرفتن پيش شماره های منطقه آسيب ديده شامل تمامی شماره های همراه مشتركين گاز يا تلفن های ثابت آنان به صورت پيش فرض ذخيره کنند افزود: از ديگر امكانات اين سامانه می توان به برقراری تماس صوتی با تمامی مشتركين گاز يا اعضای كميته بحران شركت گاز و امكان برقراری تماس با مسئولين شيفت های نوبتكار مركز در بستر خطوط E1 با شماره تماس 0133412 و همچنين تمامی پيام های امدادی از طريق اين شماره با همكاران امداد و تعميرات برقرار می شود اشاره کرد.

وی گفت: با تلاش همكاران واحد مخابرات و هماهنگی های به عمل آمده از طرف واحد فناوری و اطلاعات شركت گاز استان گيلان، سناريوی ايجاد بستر پاسخگويی به همراه تماس صوتی با مشتركين گاز استان توسط مركز پيام اجرايی شد و در نتيجه سامانه تلفنی 3412 با پنل نرم افزاری اطلاع رسانی به مشتركين راه اندازی و هم اكنون در حال بهره برداری است.

گفتنی است: پاسخگويی در اين سامانه برای افراد مشخص شده در سيستم در تمام ساعات شبانه روز الزامی است .




انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.