سامانه تلفنی پرداخت صورت حساب گاز گیلان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر سامانه 2هزار  برای پرداخت تلفنی صورت حساب گاز قابل استفاده است و مشتركان می ‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورت حساب گاز خود را به وسیله آن پرداخت کنند.

جمشید ظهیری افزود: امكان پرداخت صورت حساب، اطلاع از جزئیات قبض، اعلام شماره کارکرد کنتور از قابلیت های این سیستم بوده و كاهش مراجعات به ادارات، كاهش مصرف سوخت به جهت تردد و  پیشگیری از هدررفت وقت از جمله مزایای اين سامانه است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از اين روش برای جلب رضایت مشترکان صورت گرفته که موجب توسعه دولت الكترونيک و بی‌نياز شدن از مراجعه حضوری به ادارات گاز يا بانک ها و به تبع آن کاهش صرف وقت و هزینه برای مشترکان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: مشترکان می توانند با گرفتن شماره تلفن 2000 و انتخاب گزینه دوم، با وارد کردن شماره اشتراک، شماره کارت بانکی و رمز دوم اينترنتی آن، مبلغ صورت حساب گاز خود را پرداخت کنند و همچنین می توانند مقدار کارکرد کنتور خود را  از طریق این سامانه به شرکت گاز اعلام کنند.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.