نماینده مردم قوچان و فاروج از تخصیص 17 میلیارد تومان اعتبار در چهار حوزه عمرانی در قوچان خبر داد.

تخصیص 17 میلیارد تومان اعتبار در چهار حوزه عمرانی قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان برگزار شد با تاکید بر جذب سرمایه گذاری در شهرستان قوچان و تشکیل کار گروه در جذب سرمایه ها و کارآفرینان گفت : با پیگیریهای لازم توانستیم مبلغی به میزان 17 میلیارد تومان برای چهار حوزه  عمران شهری و ورزش محلات ، راهداری ، دانشگاه فنآوری نوین و مجتمع فرهنگی هنری به خود اختصاص دهیم.

قامتی فرماندار قوچان در ادامه جلسه با بیان اینکه در شهرستان بین دستگاهها و مدیران همکاری و همدلی وجود دارد افزود : توانسته ایم میزان اعتبارات شهرستان را در مقایسه با سه سال گذشته به سه برابر افزایش دهیم.

قامتی همچنین با توجه به مشکلات کم آبی اظهار کرد : تقریبا در 8 سال گذشته یعنی از سال 85 تا 93 با ایجاد دیگر طرح های روستایی مثل طرح طوبی و همچنین واگذاری چند صد هکتار اراضی ملی 2 هزار چاه غیر مجاز در شهرستان قوچان ایجاد شده است که اکنون بستر این چاهها هم مشکلاتی دارد که باید بررسی و چاههای غیر ضروری بسته شوند.

در پایان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد : با حضور گسترده مرم در مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن و همچنین مردمی بودن برنامه ها تاکید کرد.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.