چرا جلسات تاج و کی روش مخفی است؟

بارها در مورد اختلافات کی روش با فوتبالی ها جلسات متعددی برگزار شد اما پشت درب های بسته و دست آخر هم خروجی جلسه مبهم تر از خود اختلاف شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛با وجود مخالفت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با استعفای کارلوس کی روش و گذشت حدود 2 هفته از بازگشت وی به تهران، همچنان برنامه های تیم ملی در مسیر 2 دیدار حساس و سرنوشت ساز مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در نوروز 96 نامشخص است. البته گویا هیچ عزم جدی هم برای تعیین برنامه های تیم ملی در این مسیر وجود ندارد.

تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از 2 ماه تا دیدار با قطر در دوحه، همچنان درگیر پس لرزه های اردوی جنجالی دبی است. این اردو 5 روزه به اندازه پنج سال برای فوتبال ملی و باشگاهی کشورمان حاشیه دربرداشت که از بارزترین این حواشی می توان به اعتراض شدید برانکو ایوانکوویچ، بازگشت ملی پوشان پرسپولیس، غیبت مربیان ایرانی در تمرینات، بیانیه های آتشین کی روش علیه سرمربی سرخ پوشان پایتخت و استعفای پر حرف و حدیث سرمربی تیم ملی اشاره کرد.

کارلوس کی روش که حاضر نشده بود همراه با ملی پوشان کشورمان از دبی به تهران بازگردد، به دنبال مخالفت هیئت رئیسه فدراسیون با استعفایش با سه روز تاخیر به تهران بازگشت اما در کمال تعجب تاکنون هیچ یک از اصحاب رسانه و حتی اعضای فدراسیون فوتبال موفق به دیدن وی نشده اند و تنها از صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال متوجه می شوند که وی در تهران است و با تاج جلسه برگزار می کند. جلساتی که البته خروجی خاصی هم نداشت.

انتظار می رفت سرمربی تیم ملی که در روزهای اخیر تبحر مثال زدنی خود را در صدور بیانیه های با ربط و بی ربط ثابت کرده، پس از بازگشت از دبی دست کم یک بار در فدراسیون فوتبال یا کمپ تیم های ملی حاضر می شد و دست از قایم باشک بازی برمی داشت تا ذهن برخی خبرنگاران به این موضوع معطوف نشود که وی اصلا در ایران حضور ندارد.

البته نمی توان نسبت به عملکرد مهدی تاج و سکوت ادامه دار وی هم در این مورد بی تفاوت بود چراکه رئیس فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر بارها با گفتن این جمله که قرار است« فردا در فدراسیون با کی روش نشست برگزار کنیم» خبرنگاران را به فدراسیون کشاند اما هیچ خبری از این جلسه نبود،  یا دست کم آقای سکوت ترجیح داد در محلی دیگر به صورت کاملا مخفیانه با مربی پرتغالی صحبت کند.

با این حال به نظر می رسد پس از بازگشت مهدی تاج از نشست کمیته مسابقات AFC مذاکرات طرفین وارد مراحل تازه ای می شود. در چنین شرایطی انتظار می رود دوستان دست ازموش و گربه بازی بردارند و حداقل برای یک بار این جلسات را علنی کنند. البته موضوعی که تا حد بسیار زیادی قطعی به نظر می رسد این است که کی روش این روزها حوالی ساختمان 12 متری سوم خیابان سئول با تاج جلسه می گذارد و در ایران نبودن وی شایعه ای عجیب است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار