فوتسال باید مسیر پیشرفت خود را حفظ کند

تاج:حقوق کی روش و دستیاران خارجی اش پرداخت شده است/برای برگزاری دیدار ایران و ساحل عاج عجله نکنید

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با وجود مشکلات مالی حقوق کی روش و دستیاران خارجی اش را پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج پس از پایان دیدار نخست تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه گفت: نخستین کلاس مربیگری درجه A دنیا، امروز در ایران برگزار شد. پس از این کلاس هم در نشست با مسئولان فوتسال نروژ درباره فوتسال بانوان صحبت کردیم.
 
وی افزود:روسیه تیم بسیار خوبی در فوتسال دنیا است. یک تیم معتبر دیگر هم برای بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال در نظر گرفته‌ایم. البته در فوتبال هم باید با تیم های بزرگ بازی دوستانه برگزار کنیم. روسیه در رنکینگ فوتسال دنیا تیم سوم است. باید در مسیر پیشرفت حرکت کنیم در غیر این صورت فوتبال ما هم سرنوشتی مانند ژاپن پیدا می کند.
 
تاج در مورد برنامه های فدراسیون فوتبال برای پیشرفت فوتسال بیان کرد: سرمایه گذاری جدی در فوتسال، جزء اهداف فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال است. نخستین کار ما برای پیشرفت این رشته ساخت آکادمی است. خوشبختانه کارهای ساخت آکادمی تا حد زیادی انجام شده و فکر می کنم تا چهار ماه دیگر با انجام یک سری مقدمات آکادمی فوتسال افتتاح شود. مشابه این آکادمی در آسیا کم نظیر است. یک ساختمان جدید هم کنار ساختمان قبلی کمیته فوتسال خریده‌ایم که تا 10 روز آینده با پرداخت کامل پول آن در اختیار اهالی فوتسال قرار می گیرد.
 همچنین کف‌پوش سالن آکادمی فوتبال را هم تعویض کرده ایم. این ها اقدامات خوب ما در بخش سخت افزاری فوتسال است.

وی ادامه داد: در بخش نرم افزاری هم با تیم های بزرگ دنیا بازی دوستانه برگزار می کنیم. خوشحالم که اکنون تیم ملی روسیه به ایران آمده است. با این کارها مردم هم علاقه بیشتری برای آمدن به سمت فوتسال پیدا می کنند.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اظهارات مناف هاشمی بر این که فدراسیون فوتبال وظیفه دارد مانند وزارت ورزش پاداش فوتسالی ها را پرداخت کند، تصریح کرد: مناف هاشمی درست می گوید.
 
تاج درمورد تاخیر دولت در تزریق بودجه به فدراسیون فوتبال و حقوق عقب افتاده کی روش، گفت: این خبرها را بدون تحقیق اعلام نکنید. کی‌روش حقوقش را دریافت کرده و اعتراضی هم ندارد هرچند پولی از دولت نگرفته ایم اما حقوق کی‌روش را پرداخت کرده‌ایم.
 
وی ادامه داد: دستمزد مربیان ایرانی و کادر فنی تیم ملی چند ماهی است پرداخت نشده اما به مربیان خارجی پول داده ایم همچنین به دلیل کمبود بودجه نتوانسته ایم تعهداتی چون سرمایه‌گذاری روی فوتبال بانوان و حقوق داوران فوتسال را پرداخت کنیم. با این حال امیدواریم این اقدامات صورت بگیرد. منتظر کمک دولت هستیم، از رسانه ها هم می خواهم به این مسائل رسیدگی کنند.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره احتمال لغو دیدار دوستانه ایران با ساحل عاج گفت: تا زمانی که موضوعی به صورت رسمی اعلام نشود نمی توان درباره آن صحبت کرد. کمیته روابط بین الملل فدراسیون پیگیر این امر است. یکی از رسانه ها هم از لغو بازی ایران و برزیل خبر داده بود درحالی که قراری برای بازی با این تیم نداشتیم. برای بازی با ساحل عاج هم تا زمانی که محل برگزاری آن به صورت رسمی اعلام نشده عجله نکنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار