سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: با حمایت های فدراسیون فوتبال می توانیم به مرحله دوم جام جهانی نوجوانان صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عباس چمنیان درباره نشست عصر امروز خود با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: نشست خوبی را با تاج رئیس فدراسیون، ساکت مدیر تیم های ملی و اعضای کمیته فنی و جوانان برگزار کردیم. در این نشست برنامه های خود را ارائه دادم و بیشتر درباره جزئیات حرف زدیم. خوشبختانه نظرات حاضران در نشست به هم نزدیک و در راستای پیش برد برنامه تیم ملی نوجوانان بود.

وی درباره اردوها و دیدارهای دوستانه تیم ملی نوجوانان بیان کرد: اردوی بعدی ما از 26 آذرماه در تهران آغاز می شود. در نیمه نخست دی هم به تورنمنت روسیه می رویم و بازیهای دوستانه ای خوبی در این رقابت ها برگزار می کنیم. 

چمنیان درمورد شانس تیم ملی نوجوانان برای درخشش در جام جهانی هندوستان، اظهار کرد: تیم ما پتانسیل بالایی دارد و راهیابی به دور دوم جام جهانی با حمایت فدراسیون دور از دسترس نیست،مجموعا برنامه های خوبی برای درخشش در هندوستان داریم.

وی درباره حضور چند بازیکن تیم نوجوانان در تیم های لیگ برتری، تصریح کرد: محمد شریفی فرصت بازی در استقلال خوزستان را پیدا کرده است. به یقین اگر سایر بازیکنان هم بتوانند مانند شریفی در تیم های لیگ برتری به میدان روند، تجربه و شخصیت بازیکنان بزرگ را کسب می کنند، این امر به تیم ملی نوجوانان هم کمک می کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره تعامل خود با کارلوس کی روش گفت: با کی روش تعامل خوبی داریم وی حمایت مناسبی از تیم نوجوانان دارد. در اردوی قبلی با کی روش 2 جلسه برگزار کردم و سرمربی تیم ملی بزرگسالان برنامه های ما را تایید کرد. کی روش قصد کمک به تیم نوجوانان را دارد، ما هم از تجربیاتش استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار