فوتسال گل سرسبد فدراسیون فوتبال است

ساکت:تلاش های ما برای برگزاری دیدار دوستانه با ساحل عاج ادامه دارد

مدیر تیم های ملی فوتبال ایران گفت:تلاش های ما برای برگزاری دیدار دوستانه با ساحل عاج ادامه دارد و در این راه از چهره جهانی کی روش استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ساکت در پایان دیدار تیم‌های فوتسال ایران و روسیه گفت: به دلیل ظرفیت گسترده و متنوع تیم های ملی، انجام امور مربوط به آن ها بسیار سنگین است. مدعی بودن تیم های ملی ما در عرصه بین المللی قابل توجه است. مربیان، بازیکنان، باشگاه ها، هیئت های فوتبال و فدراسیون فوتبال در راستای موفقیت تیم های ملی فوتبال و فوتسال همگام هستند.
 
وی افزود:در این میان با توجه به درخشش تیم های ملی فوتسال در هر 2 بخش مردان و بانوان می توان این تیم ها را گل سرسبد فدراسیون فوتبال دانست.اعتقاد دارم حمایت‌ از فوتسال باید بیشتر شود. این رشته به کمپ بزرگتری نیاز دارد. بازی مهم امروز هم با حمایت فدراسیون فوتبال و تلاش کمیته فوتسال برگزار شد.

ساکت درباره زمزمه لغو دیدار دوستانه ایران و ساحل عاج، بیان کرد: برای اجرای برنامه های مد نظر تلاش می کنیم. خواهش می کنم اخبار دقیق را از فدراسیون فوتبال پیگیری کنید و گمانه زنی نکنید.
 
وی درباره مذاکره مسئولان فدارسیون فوتبال با شرکت آدیداس گفت: در حضور رئیس فدراسیون فوتبال با مسئول اصلی آدیداس مذاکره کردیم. تلاش می کنیم با برندهای معتبر رایزنی کنیم. نگاه ما ارتقا استانداردها در تمام بخش ها است. البته این موضوع حمایت جدی و مادی را می‌طلبد.  
 
مدیر تیم های ملی فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: تلاش های خود را برای برگزاری دیدار ایران و ساحل عاج ادامه می دهیم. چهره جهانی کی روش، وزنه ارتباطی خوبی در اختیار ما قرار داده و در جاهایی که فرصتی برای رایزنی نداشتیم از این وزنه استفاده کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار