آتش گرفتن و فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران در هر دقیقه اتفاقی تازه را رقم زد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو از ساعت 7:59 دقیقه صبح آغاز شد و با حضور آتش نشانان در محل حادثه و کنترل حریق متاسفانه در ساعت 11 صبح بسیاری از مردم شاهد فرو ریختن ساختمان و گرفتار شدن تعدادی از آتش نشانان بودند.

این حادثه دلخراش در هر دقیقه خود اتفاقی تازه را رقم زد از حضور شهردار و اعضای شورای شهر تهران و دیگر مسئولان برای بررسی دقیق موضوع امدادرسانی، ازدحام جمعیت، اعزام تیم های عملیاتی برای آوار برداری تا پیام های جداگانه رهبری معظم انقلاب و رئیس جمهور.

حادثه پلاسکو در نگاه آمار نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد که در ادامه این اینفوگرافی آن را خواهید دید.

ساختمان پلاسکو واقع در ضلع شرقی چهارراه استامبول در سال 1341 ساخته شد، این مجموعه از معروفترین ساختمان های توزیع عمده انواع پوشاک با 29 هزار مترمربع زیر بنا و دارای سازه های فلزی بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۰۸:۰۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
تو را بخدا وقتی توی خیابان آمبولانس، ماشین آتشنشانی یا پلیس آژیرکشان قصد عبور دارد همکاری کنید. درک کنید. شاید عزیزان خودتون دچار حادثه شدن و هنوز خبرش به شما نرسیده. شاید والدین یا اولاد خودتون توی آسانسور ی جایی گیر کرده باشن یا تصادف کرده باشن. شاید همسایتون باشه. با مرگ هر نفر ممکن است یک خانواده از هم بپاشد و افراد دیگری هم قربانی بشن. خیلیها وقتی تنها سرپرستشون رو از دست بدن دچار مشکلات سختی میشن(فقر، طلاق، ترک تحصیل، فحشا، بی دینی، اعتیاد و ...). با همکاری با این عزیزان جان برکف به مردم نیکی کنید. هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشید (سوره مائده آیه 32).