فراخوان نخستین همایش ملی پژوهش‌های نوین میان‌رشته‌ای و کاربردی در علوم انسانی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی مؤمن‌زاده دبیر اجرایی همایش پژوهش‌های نوین میان‌ رشته‌ای گفت: نخستین همایش ملی پژوهش‌های نوین میان‌رشته‌ای و کاربردی در علوم انسانی 15 اردیبهشت ماه  96 در شیراز برگزار می شود.  

 
 وی اظهار کرد: این همایش با دو رویکرد پژوهش‌های کاربردی در حوزه‌های مختلف علوم انسانی و کاربرد مطالعات میان ‌رشته‌ای در علوم انسانی سعی در ارتقای جایگاه این دست از مطالعات و پژوهش‌ها در میان اساتید، دانشجویان و پژوهش‌گران حوزه‌های مختلف علوم نسانی دارد.
 
مهدی مؤمن‌زاده بیان کرد: تاریخ و مردم‌شناسی، الهیات و علوم اجتماعی، زبان و ادبیات، مدیریت، اقتصاد و بانکداری، علوم سیاسی و حقوق از محورهای این همایش است.
 
دبیر اجرایی همایش ادامه داد: متقاضیان مهلت دارند تا 20 فروردین 1396مقاله های خود را به نشانی shirazconf@gmail.com یا شیراز-بلوار سیبویه – اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز – دفتر کارشناسی تحقیقات و پژوهش - دبیرخانه همایش ارسال کنند.
 
وی گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به  نشانی http://confe.ir/ مراجعه کنند یا با شماره تلفن های ۰۷۱۳۶۴۶۶۷۵۰ و ۰۹۰۳۴۶۰۷۶۲۰ تماس بگیرند.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار