فرودگاه های كشور باید به امكانات و تجهیزات كنترلی مجهز شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار حسن مهری رئیس پلیس فرودگاه های كشور در شیراز با بیان اینكه باید فرودگاه های كشور به امكانات و تجهیزات كنترلی مجهز شوند، گفت: با این وجود پلیس با امكانات و نیروی انسانی موجود، امنیت فرودگاه های كشور را با همكاری سایر دستگاه های مربوطه به خوبی برقرار كرده است.  

 
وی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس فرودگاه های استان فارس، اظهار کرد: امنیت زیر بنای توسعه در هر كشور محسوب می شود.  
 
وی ادامه داد: اكثر كشورهای دنیا به پیشرفته ترین تجهیزات و امكانات كنترلی در فرودگاه ها مجهز هستند و در این كشورها حضور فیزیكی پلیس چندان محسوس نیست.  
 
این مقام مسئول با اشاره به اینكه در كشور ما بدون وجود اینگونه تجهیزات، امنیت مطلوب در فرودگاه ها برقرار می شود، گفت: باید روز به روز فرودگاه های كشور به امكانات و تجهیزات كنترلی مجهز شوند.  
 
سردار مهری افزایش پروازها و گرایش مردم به صنعت حمل و نقل هوایی را باعث گستردگی كار برای ماموران نیروی انتظامی دانست و افزود: در حال حاضر رفتار پلیس با مسافران در فرودگاه ها خوب است.  
 
رئیس پلیس فرودگاه های كشور وضعیت امنیت در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز را مطلوب ارزیابی كرد و گفت: پلیس فرودگاه شیراز توانسته است با تعامل و همگرایی با سایر دستگاه های حاضر در این مركز، ضریب امنیتی را افزایش و رضایت مردم را فراهم آورد.  
 
وی با بیان اینكه فرودگاه شیراز در موضوع مبارزه با قاچاق كالا و ارز در بین سه فرودگاه برتر كشور در این زمینه قرار دارد، تصریح كرد: در همه فرودگاه های كشور پلیس به صورت مقتدرانه حضور دارد و هیچگونه رخداد امنیتی وجود ندارد.  
 
سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز گفت: با همه توطئه های دشمنان ایران اسلامی، وضعیت امنیت در فرودگاه های كشور به ویژه فرودگاه شیراز مشهود است و این موضوع نقطه اوج اقتدار و عزت ایران اسلامی را نشان می دهد.  
 
وی تصریح كرد: با تعامل مناسب بین پلیس فرودگاه، كاركنان سپاه پاسداران و سایر نهادهای مربوطه، تاكنون هیچگونه مورد منفی در فرودگاه شیراز رخ نداده است.  
 
در پایان این مراسم، طی حكمی سرهنگ اكبر خسروی به عنوان رئیس پلیس فرودگاه های استان فارس منصوب و از تلاش های سرهنگ داوود شعبانی در زمان تصدی گری این عنوان تقدیر و تشكر شد.
انتهای پیام/ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.