مديركل ايمني و آتش‌نشاني شركت فرودگاه‌هاي كشور از توليد 30 دستگاه خودروي نجات براي تجهيز فرودگاه‌هاي كشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،ميرسعيد صفي‌نيا با بيان اين مطلب گفت: اداره‌كل ايمني و آتش‌نشاني در سال 91 در زمينه تجهيزات، آموزش و دستورالعمل‌ها از شرايط بسيار مطلوبي برخوردار بود به گونه‌اي كه در زمينه آموزش توانستيم 103 درصد تحقق دوره‌هاي آموزشي را به ثبت رسانده و رتبه نخست را در اين زمينه از آن خود كنيم.

وي افزود: متاسفانه در زمينه نيروي انساني شرايط مطلوبي نداريم و در تلاش هستيم تا خلاءهاي موجود را از طريق آموزش تخصصي نيروهاي جديد برطرف كنيم.

صفي‌نيا ضمن پرداختن به اهميت تجهيز فرودگاه‌ها به امكانات عملياتي گفت: در سال جاري به شكل ويژه‌اي به موضوع تجهيز فرودگاه‌ها خواهيم پرداخت، متاسفانه علي‌رغم وجود دستورالعمل در زمينه تجهيز فرودگاه‌ها به خودروي نجات، بخش كثيري از فرودگاه‌هاي ما فاقد اين خوردو بودند كه با همت همه‌ي بخش‌هاي شركت تا پايان سال شاهد تجهيز 12 فرودگاه بزرگ كشور به خودرو نجات خواهيم بود.

مديركل ايمني و آتش‌نشاني شركت فرودگاه‌ها تصريح كرد: اين خودرو مجهر به 159 قلم از تجهيزات اطفاء، امداد و نجات است كه در حال حاضر نيز 30 دستگاه از اين خودرو نجات در خط توليد قرار دارد و با تحويل گرفتن آنها و تجيهز فرودگاه‌ها، مي‌توانيم به ارتقا ضريب ايمني در صنعت هوانوردي كشور كمك شاياني كنيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تولید ، خودرو ، فرودگاه ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار