فرماندار شهرستان گرمی گفت: پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با 500 میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر در شهرستان گرمی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، ابراهیم امامی در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه های دهه مبارک فجر در این شهرستان افزود:43 پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی در گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر در گرمی با اعتبار بالغ بر500 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده بهره برداری گفت: این پروژه‌ها بیشتر در حوزه راه روستایی، برق رسانی و گازرسانی به 23 روستا و آبرسانی به 21 روستا خواهند بود.

امامی گفت: تدوین ویژه برنامه‌های دهه فجر بر اساس پیشنهادهای کمیته‌های زیر مجموعه ستاد دهه فجر بوده است.

وی برگزاری همایش‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، جشنواره‌های هنری، ادبی و علمی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گلباران گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از خادمان انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های ورزشی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر امسال ذکر کرد که از 12 بهمن همزمان با سالروز تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی آغاز می‌شود و با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.