فرماندار نیر گفت: در دهه مبارک فجر امسال 15 پروژه با اعتبار بالغ بر 98 میلیارد ریال به افتتاح و بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مهدی احمدی به اهمیت پروژه های آبرسانی روستایی اشاره کرد و گفت: طی 5 سال گذشته برای پروژه های آبرسانی از جمله مجتمع های آبرسانی شهید محمدزاده، شهید کسایی و دورسونخواجه و دیگر پروژه ها اعتباری بالغ بر 72میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که در دهه مبارک فجر امسال نیز پروژه آبرسانی به 5 روستای شهرستان نیر مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از افتتاح عملیات گازرسانی به 8 روستای شهرستان هم خبر داد و گفت: در دهه مبارک فجر امسال نیز عملیات گازرسانی به 8 روستای شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت که با افتتاح این روستاها، درصد برخورداری روستاهای شهرستان نیر از نعمت گاز طبیعی به 92درصد خواهد رسید.

در ادامه سرهنگ دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر هم با ارائه گزارشی از تخصیص تسهیلات اقتصاد مقاومتی گفت: امسال 16میلیارد ریال اعتبار سهم تسهیلات اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر می باشد که تاکنون 159نفر برای گرفتن این تسهیلات اقدام نموده اند که درحال تکمیل پرونده و معرفی برای گرفتن تسهیلات می باشند.

وی در ادامه به فرا رسیدن دهه مبارک فجر هم اشاره کرد و گفت: سپاه ناحیه نیر برای گرامیداشت دهه مبارک فجر 38برنامه مختلف در طول این ایام برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.