به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۹۲ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمی با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

در این آیین، پایگاه سلامت شهرک ولیعصر (عج) شهرستان گرمی که به مساحت ۲۵۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در یک طبقه احداث شده، افتتاح شد.

در این پایگاه سلامت که با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد، خدمات پزشکی، مامایی و برنامه سلامت خانواده شهری شامل مراقبت کودک، مادر، نوجوان، جوان، میانسال و سالمند ارائه می‌شود.

فرماندار گرمی مغان در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: برای اجرای این پروژه‌‎ها در مجموع بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

حسین مولایی طرح گازرسانی روستایی، ۱۶ طرح هادی روستایی، آسفالت راه روستایی، ۳۳ واحد مسکن روستایی و محرومین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، طرح آبرسانی روستایی، ۲ واحد طرح کشاورزی، ۴۲ طرح مخابراتی، هشت طرح برقرسانی، پنج طرح مدرسه سازی و نیز بهره‌برداری از یک طرح تولیدی را از جمله این پروژه‎‌های آماده بهره‌برداری ذکر کرد.

او اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بخش‌های کشاورزی، بهداشتی، خدماتی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی از محل اعتبارات دولتی، استانی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده شده، زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شده است.

فرماندار گرمی مغان اضافه کرد: ۶۱ مورد از این طرح‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افتتاح شده و عملیات اجرایی ۳۱ طرح نیز آغاز شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.