به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
بندرعباس،جاسم جادری استاندار هرمزگان گفت :امروز در یک نشست دو ساعته 14 تماس با این سامانه برقرار شد و مردم از شهرستان های مختلف مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند.
وی افزود : امسال هزار و 315 درخواست مردمی در سامانه سامد هرمزگان به ثبت رسیده که از این شمار 565 مورد از تماسها پیگیری شده و به نتیجه رسیده است .
وی گفت : امروز بیشتر درخواستهای مردم در بخش مسکن مهر و زیرساختهای این واحدهای مسکونی ، راه روستایی ، برق رسانی به روستاها، آب روستایی ، طرحهای هادی روستایی و پرداخت تسهیلات کارآفرینی بود.
استاندار هرمزگان گفت : امروز چهارمین نشست همراه با برخی از مسئولان دستگاههای اجرایی در مرکز سامد در سال 95 است .
جادری افزود : سامانه سامد پل ارتباطی مردم با مسئولان است که نیازها ، درخواستها و مشکلات مردم را رسیدگی و پیگیری می کند.
وی گفت : در دهه فجر امسال نیز این نشستها همراه با مسئولان دستگاههای اجرایی برای رسیدگی به درخواستهای مردمی برگزار می شود.
استاندار هرمزگان گفت : درخواستهای مردمی پس از تماس با شماره تلفن 111 به دستگاههای اجرایی مربوطه ارجاع داده می شود.
جادری افزود : 10 روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مردمی است.
روزانه بین 80 تا 120 تماس مردمی در سامانه سامد ثبت می شود.