در مراسمی از پنج کارآفرین برتر هرمزگان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، محمد علی سلیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در یازدهمین جشنواره تقدیر از کار آفرینان برتر استان گفت: وزارت کار،رفاه وامور اجتماعی این کار آفرینان را بر اساس ، ابتکار و خلاقیت در زمینه های اقتصادی ،خدماتی ، صنعتی و کشاورزی برتر شناخت .

وی افزود: بیش از هشتصد کار آفرین از سراسر کشور امسال در سامانه وزارت کار،رفاه وامور اجتماعی نام نویسی کردند .

محمد علی سلیمی گفت:هدف از برگزاری این همایش حمایت معنوی از کارآفرینان ،افزایش اعتماد به نفس و تقویت روحیه کار آفرینی است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: نرخ بیکاری استان در سال 91 یازده ممیز چهار دهم درصد بود که در سال 94 به یازده ممیز نه دهم درصد رسیده که نیم درصد افزایش داشته است .

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت : نرخ مشارکت اقتصادی در استان هم از سی ممیز هشتاد و دو صدم در سال 91 به سی و هفت و دو دهم درصد در سال 94 رسیده که افزایش شش دهم درصدی داشته است.

سلیمی گفت: پارسال 109 میلیارد تومان به بیش از هشت هزار نفر برای ایجاد کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی در هرمزگان پرداخت شد.

استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت : کار آفرینان چرخ اقتصاد صنعتی را به حرکت در می آورند و رونق تولیدات کشور مرهون تلاش وخدمات آنان است .

جاسم جادری افزود :کار آفرینان مهندسان پیشرفت صنعتی هستند و باید به سمت رشد و پیشرفت و ایجاد ثروت گام بردارند و از مدرک گرایی و پشت میز نشینی به دور باشند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.