استاندار هرمزگان امروز با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در بندرعباس پاسخگوی درخواستهای مردمی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،جاسم جادری استاندار هرمزگان گفت :امروز  در یک نشست دو ساعته 14 تماس با این سامانه برقرار شد و مردم از شهرستان های مختلف مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند.
وی افزود : امسال هزار و 315 درخواست مردمی در سامانه سامد هرمزگان به ثبت رسیده که  از این شمار 565 مورد از تماسها پیگیری شده و به نتیجه رسیده است .
وی گفت : امروز بیشتر درخواستهای مردم در بخش مسکن مهر و زیرساختهای این واحدهای مسکونی ، راه روستایی ، برق رسانی به روستاها، آب روستایی ، طرحهای هادی روستایی و پرداخت تسهیلات کارآفرینی بود.
استاندار هرمزگان گفت : امروز چهارمین نشست همراه با برخی از مسئولان دستگاههای اجرایی در مرکز سامد در سال 95 است .
جادری افزود : سامانه سامد پل ارتباطی مردم با مسئولان است که نیازها ، درخواستها و مشکلات مردم را رسیدگی و پیگیری می کند.
وی گفت : در دهه فجر امسال نیز این نشستها همراه با مسئولان دستگاههای اجرایی برای رسیدگی به درخواستهای مردمی برگزار می شود.
استاندار هرمزگان گفت : درخواستهای مردمی پس از تماس با شماره تلفن 111 به دستگاههای اجرایی مربوطه ارجاع داده می شود.
جادری افزود : 10 روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مردمی است.
روزانه بین 80 تا 120 تماس مردمی در سامانه سامد ثبت می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.