جلسه تشکیل نخستین کمیته ایمنی آب آشامیدنی لرستان با حضور مسئولان دستگاه های مختلف استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نخستین جلسه ي كميته فني ايمني آب آشاميدني استان لرستان با حضور مدير گروه بهداشت محيط و كارشناسان بهداشت آب و فاضلاب،  نمايندگاني از استانداري،سازمان محيط زيست، آب و فاضلاب شهری استان لرستان ، امور آب منطقه اي، صنعت معدن و تجارت و  جهادكشاورزي  لرستان در  دانشگاه علوم پزشکی این استان  تشكيل شد.
 
آزیتا ستایش مدیر دفترکنترل کیفیت و بهداشت آب شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در خصوص اهداف این کمیته گفت:اين كميته با هدف تاکید بیشتر برپیشگیری و تمرکز بیشتر بر کنترل فرآیند وارزيابي، اولويت بندي و مديريت مستمر ريسك هاي ايمني آب آشاميدني شهرهاي استان و اطمينان از مقبوليت آب شرب و همچنين برنامه هايي براي كنترل كيفيت آب از حوزه ي آب ريز تا نقطه ي مصرف تشكيل شد.
 
وی افزود: مهمترین هدف شرکت آب و فاضلاب توزیع آب شرب و بهداشتی با کیفیت بالا به شهروندان لرستانی است که خوشبختانه با بهره گیری از توان علمی، آزمایشگاه مدرن و تجربیات همکاران در بخش بهره برداری به این هدف رسیده ایم.
 
ستایش اضافه کرد:از اهداف دیگر این کمیته تاکید بر تعهد و حمايت مديران ارشد استان در جهت تأمين منابع مالي و انساني، حمايت از تغييرات در هنگام اجراي برنامه و اخذ تعهد از همه ي سطوح مديريتي از مباحث مطرح شده در اولين كميته ايمني آب شرب می باشد.
 
گفتنی است در پایان جلسه رای گیری جهت تعیین ریاست جلسه و محل دبیر خانه کمیته صورت پذیرفت و مقرر شد در اولین فرصت جلسه ای به منظور توجيه مديران ارشد تشکیل شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.