همدان؛

اقتصاد مقاومتی، تنها راه عبور از اقتصاد تک محصولی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، اقتصاد مقاومتی را محور تحول در اقتصاد و فرمولی بنیانی برای برون‌رفت از مشکلات فعلی جامعه برشمرد.

اقتصاد مقاومتی، تنها راه عبور از اقتصاد تک محصولیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع کارمندان جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد گفت: یکی از موضوعات مهم در راستای پیشرفت اقتصاد کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه ایران در عرصه اقتصاد تک محصولی بوده و وابستگی به نفت داشته است، بیان داشت: راهی جز عمل به اقتصاد مقاومتی برای خروج از اقتصاد تک محصولی در پیش نداریم.

وی اقتصاد مقاومتی را فرمولی بنیانی و التیام‌بخش برای برون‌رفت از مشکلات فعلی برشمرد و افزود: آنچه می‌تواند وابستگی و تک محصولی ایران را قطع کند اقتصاد مقاومتی است.

ابوحمزه تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی نظام را به نقطه خودکفایی می رساند و محور تحول در اقتصاد است.

وی با بیان اینکه ما پیشرفت‌های بسیاری در زمینه سلول‌های بنیادی، هسته‌ای و صنایع دفاعی داشته‌ایم، ابراز داشت: این پیشرفت‌ها نشانه این است که به توانایی‌های خود تکیه کرده و با ابتکار و عمل از فناوری ‌ای روز استفاده کرده‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: تا زمانی که کشور به خودکفایی اقتصادی نرسد پیشرفت نخواهد کرد بنابراین ما برای حفظ نظام باید بصیرت داشته باشیم.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار