رئیس کمیسیون علمی راهبردی مجمع تشخیص مصلحت گفت: همدان به عنوان پایلوت اقدامات دانش بنیان و الگوی نمونه ملی معرفی شود.


همدان، پایلوت دانش بنیان شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی آقا محمدی در مراسم اختتامیه نخستین دوره رقابت های تخصصی مهارت سنجی فن آورد در همدان با اشاره به اینکه مشکل بخش خصوصی مالیات، تسهیلات و مسائل مالی نیست افزود: بزرگترین مشکل در این بخش کوتاه مدت فکر کردن است.

وی ادامه داد: در بسیاری از اذهان، دوران دیجیتال فرا نرسیده و در مرحله آنالوگ  هستند و بسیاری از شهر ها در دود کارخانجات غرق هستند.

آقامحمدی بابیان اینکه بوعلی سینا تمام زندگی خود را مشغول فکر واندیشه کرد وهنوز هم  مورد توجه مردم دنیا قرار دارد اظهار داشت:در فن اورد به جای اینکه بفکر اکتشافات معدن باشیم باید بدنبال اکتشاف مغزها باشیم واگر نگاه به این سمت صورت بگیرد تغییرات خوبی اتفاق خواهد یافت.

رئیس کمیسیون علمی راهبردی مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اینکه مسابقاتی که ذهن را درگیر می کند باید بیشتر برگزارشود ادامه داد:تفریحات باید به سمت برگزاری چنین مسابقاتی هدایت شود.

وی خاطر نشان کرد:90 نفر در این مسابقات فن اورد شرکت کردند و این نشان دهنده ان است که کسانی که خیلی درس خوانذه اند کار اندی نداشته اند وکسانی که فکر وخلاقیت داشته اند به نتیجه بهتری رسیده اند هرچند که این موضوع نفی ازدرس خواندن نیست بلکه تاییدی برای درس خواندن همراه با فکر واندیشه است.

آقامحمدی با بیان اینکه دانش بنیان کردن ومردمی کردن اقتصاد از سیاست های اقتصادمقاومتی  است ابراز کرد:با برگزاری این طرح و مسابقه کار همراه با دانش به نزدم واگذار خواهد شدو مردم هم میتوانند سرمایه های نقد تولید کنند تا بتوانند کشور را نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل بخش خصوصی در کشورکوتاه مذت فکر کزدن است بیان کرد: کوتاه مدت فکر کردن بزرگترین ضربه است.

وی تصریح کرد:همدان در حوزه انیمیشن وضعیت خوبی دارد وباتوجه به زیر ساخت های سه بعدی ایجاد شده در تهران,رونق خرید وفروش بازی وبازی سازی در خواست میشود تا گروه های انیمیشن اقدامی تازه انجام دهند.

این مسئول اظهار داشت:همفکری میتواند محیط سالم وبزرگتری را فراهم کند وبا ظرفیت هایی که در همدان وجود دارد امیدواریم که همدان بعنوان پایلوت والگوی نمونه ملی معرفی شود.


همدان، پایلوت دانش بنیان شود




















انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار