مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: ارتقای سلامت دانش آموزان در طرح مدارس مروج سلامت در مدارس این شهرستان برگزار شد.

ارتقای سلامت دانش آموزان در طرح مدارس مروج سلامتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین زاده افزود: طرح مدارس مروج سلامت با هدف ارتقای سلامت دانش آموزان، کارکنان مدارس و والدین در بردسکن به منظور توانمندسازی دانش آموزان، کارکنان مدارس و والدین، از ابتدای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در تعدادی از مدارس شهرستان بردسکن آغاز شده است.
وی گفت: امسال نیز مطابق سالهای گذشته این طرح در ۳۲ مدرسه منتخب سطح شهرستان با همکاری و تعامل اداره آموزش و پرورش شهرستان و شبکه بهداشت و درمان به اجرا درآمده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن افزود: برنامه جامع آموزش سلامت در مدارس، ارائه خدمات بالینی سلامت محیط مدارس، بهبود تغذیه، تحرک فیزیکی و فعالیت بدنی، ارتقاء سلامت کارکنان،‌ خدمات سلامت روان و مشاوره‌ای، مشارکت والدین و جامعه در برنامه‌های ارتقاء سلامت در مدارس و شبکه داوطلبان سلامت دانش آموزان قسمتی از اهداف اصلی این طرح است.
وی گفت: بر اساس این طرح مدارس طبق چک لیست های ارزیابی در دو مرحله از لحاظ کمی و کیفی از یک تا پنج ستاره درجه‌بندی و سطح‌بندی می‌شوند که این رتبه‎بندی‌ها نشان از سطح سلامت مدارس دارد.
180مراقب سلامت و رابط سلامت در اجرای طرح مروج سلامت با شبکه بهداشت  و درمان همکاری دارند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.