تركاشوند:حضورم در پارسه منتفی است/می خواهم استراحت كنم

سرمربی سابق تيم واليبال صالحين ورامين حضورش در تيم پارسه را منتفی شده دانست و گفت:صحبت‌هايی شده بود اما به سرانجام نرسيد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تركاشوند،سرمربی سابق تيم واليبال صالحين ورامين كه چندی قبل از حضور در اين تيم كناره‌گيری كره بود، اين روزها صحبت‌هايی درباره حضورش روی نيمكت مربيگری تيم پارسه مطرح شده بود. تيمی كه هفته گذشته خبر منحل شدنش شنيده شد و به فاصله 24 ساعت به ليگ بازگشت!

تركاشوند درباره حضورش در تيم پارسه كه حالا فرهاد نفرزاده را روی نيمكت خود ندارد،گفت:صحبت‌هايی با من شده بود و قرار بود اگر همه بازيكنان پولشان را دريافت كنند و شرايط ايده‌آلی در تيم حكمفرما شود من هم با اين تيم همكاری كنم.

وی ادامه داد:متاسفانه شرايط مهيا نشد و حضور من در اين تيم منتفي شد. در واقع بايد بگويم كه اگر قرار بود با تيمي كه مشكلات مالي دارد كار كنم در صالحين می ماندم.

تركاشوند افزود: من در ادامه فصل تصميم دارم استراحت كنم زيرا واقعا از اتفاقاتی كه از ابتدای فصل تا كنون رخ داده است خسته هستم.

اين مربي واليبال درباره حضور فرهاد نفرزاده در تيم صالحين وارمين گفت:من نمي‌توانم در اين باره نظري بدهم اما به نظرم بهتر بود تيم پارسه به كارش در ليگ با قدرت ادامه می داد و از اتفاقات رخ داده برای اين تيم متاسفم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار