معاون اقتصادی پرسپولیس گفت:عالیشاه و نوراللهی هنوز کارهای مربوط به خدمت سربازی خود را انجام ندادند و مخالف جدایی این دو بازیکن هستیم.

محمد علی ترکاشوند درباره جدایی عالیشاه از پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: مخالف جدایی عالیشاه و نوراللهی هستیم اما این دو بازیکن برای گذراندن خدمت سربازی پیش قدم شدند. همچنین آنها هنوز اقدامی برای حضور در یک تیم نظامی انجام ندادند. 

وی درباره اینکه گفته می شود از فصل آینده تراکتورسازی جذب بازیکن سرباز ندارد، بیان کرد: این موضوع گمانه زنی رسانه ای است و تاکنون صحبتی در اینباره نشنیدم. بعید است مسئولان حوزه نظام وظیفه مانع جذب بازیکن سرباز از سوی تراکتورسازی شود. 
 
انتقال انصاری به تیم چینی منتفی است 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهاد نجومی یک تیم چینی به محمد انصاری گفت: انتقال انصاری به تیم چینی منتفی شد چرا که برانکو سرمربی تیم نیاز به این بازیکن دارد و اجازه جدایی به انصاری در نیم فصل نمی دهد. 

جدایی آرام طبع بستگی به نظر برانکو دارد

ترکاشوند درباره وضعیت آرام طبع تصریح کرد: این بازیکن به علت نیمکت نشینی خواستار جدایی از پرسپولیس شده است اما برانکو هنوز نظر نهایی خود را درباره این بازیکن اعلام نکرده است. 

برانکو لیست بازیکنان مدنظرش داده است 

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس درباره لیست بازیکنان مدنظر برانکو اظهار کرد: برانکو لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده است و بعد از پایان هفته پانزدهم فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو شروع می کنیم. 

سروش رفیعی در لیست برانکو قرار دارد 

وی درباره وضعیت جذب سروش رفیعی تصریح کرد: این بازیکن یکی از گزینه های مدنظر برانکو برای نیم فصل دوم است و ما برای جذب این بازیکن اقدامات لازم را انجام می دهیم. 

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس درباره بازیکنان مدنظر برانکو بیان کرد: برانکو خواستار جذب چند بازیکن در پستهای دفاع، هافبک و حمله شده است که بعد از توافقات نهایی اسامی آنها را اعلام می کنیم. 

نقشی در جذب بازیکنان اوکراینی نداشتم 

وی درباره انتقاد از جذب بازیکنان بی کیفیت اوکراینی گفت: من نقشی در جذب بازیکنان اوکراینی نداشتم و فقط با تایید برانکو کارهای قراردادی این دو بازیکن اوکراینی را انجام دادم . به هر حال برخی واسطه ها به خاطر ناکامی در پروژه انتقال بازیکنان مدنظرشان به پرسپولیس این مسائل حاشیه ای را درست کردند. 

پرسپولیس از مرحله گروهی صعود می کند

ترکاشوند درباره حریفان پرسپولیس در آسیا گفت:ما در گروه سختی قرار گرفتیم و همه تیمها قدرتمند هستند اما تیم ما با هدایت برانکو توانایی صعود از مرحله گروهی را دارد. 

مالزی یکی از گزینه های میزبانی از تیم الهلال است

وی درباره محل بازیهای تیم پرسپولیس با نماینده عربستان گفت: ما چند کشور از جمله مالزی برای میزبانی تیم الهلال عربستان در نظر داریم که هنوز تصمیم نهایی را نگرفتیم تا به afc معرفی کنیم.

معاون اقتصادی پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب کنیم تا آنها بتوانند نبود عالیشاه و نوراللهی را در زمین بازی پر کنند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار