نیمکت پرسپولیس خالی شد/ مدیران در خواب زمستانی

تیم پرسپولیس با جدایی بازیکنان شاخص خود روزهای سختی را سپری می کند و با چالشی بزرگ مواجه است.

هایپر را درست کنید////عکس اصلاح شود////نیمکت پرسپولیس خالی شد/مدیران در خواب زمستانیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که همه چیز در پرسپولیس خوب پیش می رفت، اتفاقاتی در باشگاه رخ داد که ناشی از تصمیم غلط مدیران این تیم است.

علی اکبر طاهری و اطرافیانش هرگز فکر نمی کردند که به این صورت به بن بست بخورند و گمان کردند صدر نشینی پرسپولیس و مدعی بودن برای قهرمانی تضمینی برای ماندن ستاره ها است. 

رقابت پرسپولیس و تراکتورسازی در صدرجدول داغ داغ است و کوچکترین حرکتی می تواند باعث ایجاد اختلاف امتیازی دو تیم شود.

در حالی که مدیران پرسپولیس در خواب به سر می بردند، آجرلو و قلعه نویی نشان دادند که قواعد بازی را بلد هستند و چنان با ستاره های پرسپولیس مذاکره کردند که آنها را به سمت خود کشاندند.

عالیشاه و نورالهی هر دو معافیت تحصیلی تا پایان فصل دارند و می توانستند تا پایان لیگ در پرسپولیس بمانند و در مسیر قهرمانی به این تیم کمک کنند اما همان طور که گفته شد بدون توجه به منافع باشگاه و هواداران صرفا به خاطر بازی کردن بی خبر از باشگاه مقدمات جدایی خود را فراهم کردند.

برانکو تقصیر ندارد وی حرفه ای است و این تصور را برای دیگران هم دارد.در صورتی که اینجا ایران است و فوتبال آن قواعد خاص خود را دارد.

طاهری نتوانست مانع جدایی بازیکنان شاخص تیم شود و تا اینجای کار دو بر صفر به هواداران بدهکار است.

اگر پرسپولیس در این فصل قهرمان نشود کسی جز علی اکبر طاهری مقصر نیست!

محمد انصاری که همگان وی را بی حاشیه ترین بازیکن پرسپولیس می دانند و وی را پدیده فوتبال ایران می شناسند چنان با پیشنهاد میلیاردی هوایی شده که در دو بازی اخیر در دفاع پرسپولیس متزلزل ظاهر شده است.

تیمی که هفته ها گل نخورده بود در عرض دو هفته دو گل دریافت کرد تا مشخص شود که انصاری دلش با پرسپولیس نیست.

به هر حال نمی توان به انصاری خرده گرفت چرا که وی باید به فکر زندگی شخصی خود باشد اما نوع قراردادی که با وی بسته شد ایراد دارد.

وی ارزان ترین بازیکن پرسپولیس و تیم ملی است هر چه به طاهری گفته شد که قرارداد انصاری را افزایش دهد گوشش بدهکار نبود و از ابتدا مشخص بود 240 میلیون در یک فصل انصاری را راضی نمی کند در حالی که بقیه بازیکنان سه چهار برابر این بازیکن پول دریافت می کنند.

پیشنهاد میلیاردی چنان انصاری را هوایی کرده که حداقل ده ها جلسه برای مدافع پرسپولیس برگزار شده تا مانع جدایی وی شوند اما انصاری قصد رفتن دارد بدون اینکه منافع باشگاه و هواداران را در نظر بگیرد.

در این بین برانکو مقصر نیست و به وی نمی توان اعتراض کرد چرا که در نوع مدیریت طاهری آخرین نفری که از تصمیمات مطلع می شود برانکو است.

طاهری نشان داد به ادبیات مدیریت در فوتبال آن طور که باید آشنا نیست و در اوج حساسیت بازی ها ضربه سنگینی متحمل شد.

عالیشاه و نورالهی از سرخپوشان پایتخت جدا شدند.آرام طبع هم می خواهد برود و انصاری هم چمدان هایش را بسته و برانکو فقط نظاره گر است.

طاهری و رفقایش به بن بست رسیدند حال چه کسی می خواهد جواب این هواداران را بدهد.

هیچ تیمی بازیکن شاخص خود را به پرسپولیس نمی دهد و دو دستی ستاره های خود را حفظ کرده است و برانکو هر چه قدر هم دنبال بازیکن خوب باشد بی فایده است.

سپاهان،نفت و گسترش فولاد هرگز اجازه جدایی به خلیل زاده، شجاعیان و پراهیچ را نمی دهند.

با این اوصاف هر بلایی که بر سر تیم پرسپولیس می آید از بی کفایتی مدیران این باشگاه است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار