مدیر مجموعه ورزشی درفشی فر گفت: طاهری با استعفایم مخالفت کرد و همچنان وظیفه خود را انجام می دهم.

حسین خبیری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در حال حاضر پرسپولیس شانس اول قهرمانی نیم فصل است و باید این تیم با آرامش و به دور از مسائل حاشیه ای به کارش ادامه دهد. براین اساس طی مذاکراتی با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس داشتم، قضیه استعفایم از مدیریت مجموعه ورزشی درفشی فر منتفی شد. 

وی در ادامه عنوان کرد: اعتبار خود را از باشگاه پرسپولیس دارم و وظیفه خود را در قبال این باشگاه انجام می دهم تا در رشد و پیشرفت آن سهم کوچکی داشته باشم. همچنین تا زمانی که مدیریت باشگاه صلاح بداند در خدمت پرسپولیس هستم. 

مدیر مجموعه ورزشی درفشی فر درباره اینکه باشگاه پرسپولیس اطلاعی از استعفای وی ندارد، بیان کرد: طاهری سرپرست باشگاه در جریان استعفایم بود و در نهایت با این موضوع مخالفت کرد و خواستار ادامه فعالیتم در درفشی فر شد. همچنین برخی از افرادی که در باشگاه مسئولیت دارند باید مراقب اظهار نظرهایشان باشند تا لطمه ای به باشگاه پرسپولیس وارد نشود. 

خبیری درباره وضعیت مجموعه درفشی فر تصریح کرد: چمن مطلوبی در ورزشگاه درفشی فر باید نصب شود که به علت گذراندن مراحل اداری هنوز این کار صورت نگرفته است. به نظر می رسد  این ورزشگاه فصل آینده تکمیل و برای برگزاری تمرین پرسپولیس آماده شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس با حمایت هواداران خود توانایی موفقیت در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا دارد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار