2 بازیکن پرسپولیس مراحل اولیه برای گذراندن خدمت سربازی را انجام دادند تا قبل از نیم فصل دوم در تراکتورسازی بازی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت تمام تلاش خود را برای حفظ امید عالیشاه و احمد نورالهی انجام دادند اما آنها نتوانستند مانع جدایی این دو بازیکن شوند چرا که این دو بازیکن کد سربازی خود را از حوزه نظام وظیفه گرفتند. 

براین اساس عالیشاه و نوراللهی از نیم فصل دوم باید خدمت سربازی خود را در تیم تراکتورسازی سپری کنند. 

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس که از مشمول شدن عالیشاه و نورالهی به خدمت سربازی بسیار ناراحت است، ترکاشوند مشاور اقتصادی خود مامور کرده که این دو بازیکن از تصمیم شان منصرف کند اما وی در انجام این ماموریت ناکام بود. 

مهر علی باران چشمه درباره این مطلب گفت: تا زمانی که عالیشاه و نورالهی دو بازیکن پرسپولیس برگه اعزام به خدمت را به ستاد تربیت بدنی نیروهای مسلح ارسال نکنند تصمیم نهایی در مورد تعیین کد محل خدمتشان امکان پذیر نیست. 

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر برگه اعزام به خدمت این دو بازیکن دریافت نکردیم تا در مورد محل خدمتشان تصمیم بگیریم. مسئولان نظام وظیفه باید در مورد دریافت کد سربازی بازیکنان پرسپولیس اظهار نظر کنند. 

مدیر کل ستاد نیروهای مسلح درباره شایعه ممنوعیت تراکتورسازی در جذب بازیکنان سرباز در فصل آینده گفت: این موضوع صحت ندارد چرا که تیم تراکتورسازی وابسته به سپاه است و تا زمانی که این تیم در اختیار سپاه باشد ما به این تیم بازیکن سرباز می دهیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر تراکتورسازی از نظارت سپاه جدا شود در آن صورت این باشگاه اجازه استفاده از بازیکنان سرباز نخواهد داشت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۱ دی ۱۳۹۵
خدافظ فقط همین .
آخرین اخبار