مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: وصول مالیات در آذربايجان غربي 20 درصد افزابش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در خوی گفت: در 9 ماه گذشته امسال با مشارکت مودیان مالیاتی و پرداخت به موقع مالیات 940 میلیارد ریال از محل مالیات برارزش افزوده بین 42 شهرداری و 1700 دهیاری فعال استان توزیع شد.

يعقوب مزرعه لی با بیان اینکه اعتبارات مالیاتی برای تکمیل زیر ساخت ها و تکمیل طرح های عمرانی در مناطق شهری و روستایی هزینه می شود گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال از رشد خوبی برخوردار بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان در ادامه از افزایش 20 درصدی وصول مالیات در استان هم خبر داد و گفت: در 9 ماه گذشته امسال بیش از 5 هزار میلیارد ریال مالیات در استان وصول شده است.

مزرعه لی افزود: در 9 ماهه امسال 88 درصد مالیات استان محقق شده است و پیش بینی می شود وصول مالیات در استان تا پایان امسال به 9000 میلیارد ریال برسد.

وی شناسایی بیش از  14هزار و 500 منبع و مودی مالیاتی جدید را مهمرین عوامل افزایش درآمدهای مالیاتی استان دانست و افزود: تسریع در قطعی شدن پرداخت های مالیاتی و دریافت معوقات از دیگر عوامل افزایش وصول مالیات در استان بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همچنین از اجرای طرح جامع مالیاتی در استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات بهینه به مودیان و شفاف سازی و دستیابی بیشتر به عدالت مالیاتی بسیار موثر بصورت پایلوت در شهرستان خوی اجرا می شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.