مسئول امور مناطق اورژانس 115 آران و بیدگل گفت: حضور به موقع و هوشیاری شهروند آران و بیدگلی راننده کامیون را از مرگ حتمی ناشی از گاز گرفتگی نجات داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی قربانیان افزود: امروز حدود ساعت 9 صبح، یکی از شهروندان آران و بیدگلی با مشاهده یک دستگاه تریلر در شهرک سلیمان صباحی و با توجه به بیهوش بودن راننده تریلر، موضوع را به 115 اطلاع می دهد.
وی بیان داشت: راننده تریلر که با توقف، قصد استراحت کردن را داشته است به علت سرمای داخل خودرو، اقدام به روشن کردن پیک نیک در فضای بسته می کند و این امر موجب پخش گاز منواکسید کربن در فضای خودرو و بیهوش شدن راننده می شود.
وی گفت: شهروند آران و بیدگلی که با قفل بودن در تریلر مواجه می شود ولی با هوشیاری اقدام به شکستن شیشه خودرو کرده و راننده را به بیرون هدایت می کند.
وی افزود: با اطلاع رسانی سریع این شهروند و حضور به موقع اورژانس در محل، راننده تریلر به بیمارستان سید الشهداء آران و بیدگل انتقال یافت و اقدامات اولیه در حال انجام است.
قربانیان گفت: متاسفانه در فصل سرما برخی از افراد به ‌ویژه رانندگان خودروهای سنگین از گازهای پیک ‌نیکی در کابین خودرو استفاده می ‌کنند که این عامل بسیار خطرناک بوده و پیامدهایی همچون این حادثه را به دنبال خواهد داشت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.