مسمومیت اعضای 2 خانواده در روستاهای آغچه و سیتجان

6 نفر از اعضا دو خانواده در روستاهای آغچه و سیتجان فلاورجان دچار گازگرفتگی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت 1:50 امروز بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از بخاری گازسوز دو نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

غفور راستین با بیان اینکه این سانحه در روستا آغچه شهرستان فلاورجان رخ‌داده است، تصریح کرد: پس از اعزام نیروهای امدادی اورژانس به محل ماموران با یک مرد و یک زن دچار مسمومیت شده روبرو می‌شوند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان داشت: دو بیمار پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شفا فلاورجان منتقل می‌شوند.

راستین از گاز گرفتگی دیگری در ساعات اولیه امروز خبر داد و گفت: این حادثه نیز در روستای سیتجان از توابع شهرستان لنجان اتفاق افتاد که در پی اطلاع مرکز اورژانس این شهرستان یک واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه 4 نفر در این سانحه دچار مسمومیت می‌شوند، عنوان کرد: به علت اشکالی که در نحوه استفاده از بخاری در این خانه وجود داشت یک مرد، یک زن و دو کودک این خانواده دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در نهایت پس از اینکه مأموران اورژانس اعضا این خانواده را به بیمارستان شهدا لنجان منتقل کردند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.