تقریبا چند روزی است که سرمربی صربستانی شهرداری ارومیه این شهر را ترک کرده و به کشور خود رفته است.

عبدالرضا علیزاده: تراویسا در تلگرام از همه خداحافظی کردعبدالرضا علیزاده لیبرو تیم شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تراویسا تقریبا دو هفته است که بر روی نیمکت تیم خود نشسته است و عباس برقی هدایت تیم را فعلا به عهده دارد که البته وی در کار خود حرفه ای است و تمامی تمرینات را به خوبی انجام داده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وی از این تیم جدا شده است یا خیر پاسخ داد: در یک گروه تلگرامی که همه باشگاه شهرداری ارومیه عضو هستند تراویسا نیز حضور دارد و قبل از دیدار با خاتم اردکان در این گروه از همه خداحافظی کرد و گفت تا زمانی که مشکلات برطرف نشود بر نخواهم گشت.

وی در خصوص مشکلات مالی گفت: قرار شد که 30 درصد قرارداد خود را به صورت نقدی دریافت کنیم و 70 درصد مابقی را هم به صورت انتخابی از زمین و ملک و مغازه های موجود در اختیار شهرداری دریافت کنیم.

علیزاده ادامه داد: شهرداری چندین مورد از زمین ها و املاک را در لیستی به ما نشان داده است و هر کدام از ما بخواهیم می توانیم به اندازه قرارداد خود مالک آنها شویم. البته اگر به نظر خود من باشد که مطمئنا پول نقد را ترجیح می دهم ولی خوب اگر هم پول نقد را انتخاب کنیم در آخر باید زمین یا ملک بخریم پس زیاد تفاوت ندارد که پول نقد بگیریم یا ملک.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار