سرمربی ايتاليايی تيم شهرداری اروميه كه چندی قبل به دليل مشكلاتی با اين باشگاه ايران را ترك كرد، نامه‌ای به فدراسيون جهانی واليبال نوشته است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیوبومیر تروايستا،سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به همراه پسرش ، دراگان تراویسا ، پاسور این تیم ، پیش از تعطیلات سال نو میلادی ایران را ترك كردند و دیگر به ارومیه از نگشتند. 
 
این مربی ایتالیایی نامه ای به فدراسیون جهانی والیبال نوشت و شرایطش در تیم شهرداری ارومیه را توضیح داد: 
 
«من با نوشتن این نامه می‌خواهم شرایط واقعی خودمان را توضیح دهم. باشگاه شهرداری ارومیه در روزهای گذشته برای جبران قرارداد پرداخت.  ما قبل از قبول چک‌ها با سفارت ایتالیا در ایران تماس گرفتیم و از آنها خواستیم تا در مورد صحت و اعتبار چک‌ها به ما کمک کنند. ما همچنین به مقامات سفارت ایتالیا در مورد قرارداد و وضعیت مالی بحرانی خود اطلاع‌رسانی کردیم. 
 
چند روز بعد سفیر ایتالیا به ما اعلام کرد که حساب‌های مربوط به چک‌ها، خالی است و به ما پیشنهاد داد که دیگر این‌گونه اعتماد نکنیم و چک‌‌ها را نیز پس ندهیم. ما می‌خواهیم به ایران برگردیم تا کارمان را برای رسیدن قهرمانی تمام کنیم ولی پس از بد عهدی‌های فراوان و این دروغ بزرگ اخیر، نمی‌توانیم با این شرایط در ایران حضور نداشته باشیم. والیبال ایران در سراسر جهان، اعتبار دارد و این یکی از مهم‌ترین دلایل ما برای آمدن به ایران بود. ما به ایران و ایرانی‌اعتماد داریم و برای اتمام پروژه قهرمانی خود در لیگ برتر، هر کاری می‌کنیم. ما از شما تقاضا داریم مثل رئیس فدراسیون والیبال ایران و یا هر شخص محترمی در والیبال به ما برای حل این مشکل کمک کنید. منتظر جواب شما هستیم. »
 
تراویتسا همچنین نامه‌ای را به صورت همزمان روز 5 دی ماه 1395 به دپارتمان نقل‌وانتقالات فدراسیون جهانی والیبال، باشگاه شهرداری ارومیه، فدراسیون والیبال ایران، احد یوسفی (مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و امضا کننده قرارداد) و همچنین محمد حضرت‌پور(شهردار ارومیه و دومین امضا کننده قرارداد) به شرح زیر نوشته است: 
 
من واقعاً متأسفم که برای سومین بار اعلام کنم که بسیاری از شروط قراردادم توسط باشگاه شهرداری ارومیه، نقض شده است. من در پایان مرحله رفت لیگ در حالی که باید پنج قسط از مبلغ قراردادم را دریافت می‌کردم تنها به یک قسط خود رسیده‌ام. 
 
من تمام تلاشم را کردم تا به حل مشکل کمک کنم، ولی بعد از تمام بدقولی‌ها باید بگویم که مجبور شدم به خانه برگردم. من از صمیم قلب متأسفم که به این نقطه رسیدیم، اما باید بگویم که تمام راه‌های دوستانه ممکن را امتحان کردم. 
 
باشگاه شهرداری ارومیه به صورت یک طرفه، مفاد قراردادمان را زیر پا گذاشته و به این وسیله، حق طلب تمام حقوق پایمال شده‌ام را به من داده است. 
 
گفتنی است تیم والیبال شهرداری ارومیه این روزها در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال نتایج قابل قبولی گرفته است آن هم در حالی كه عباس برقی، دستیار اول تراویتسا را روی نیمكت سرمربیگری خود دارد. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار