سرمربی ايتاليايی تيم واليبال شهرداری اروميه تصميم دارد از باشگاه به دليل عدم دريافت مطالبات خود به فدراسيون جهانی شكايت كند.

فدراسيون واليبال در خطر تعليق!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تيم  واليبال شهرداری اروميه در ابتدای فصل يك مربی ايتاليايی به نام یوبومیر تراویسا را روي نيمكت مربيگری خود نشاند. يك مربی كه پسرش دراگان تراويسا را هم به تيم خود آورد. اما پس از پايان نيم فصل نخست و در حالی كه تيم شهرداری اروميه نتايج قابل توجهی هم كسب نكرده بود اين مربی و پاسور ايتاليايی ايران را به بهانه تعطيلات كريسمس ترك كردند و ديگر بازنگشتند!

مدتی بعد اخباری منتشر شد مبنی بر اينكه اين دو نفر نه به دليل تعطيلات و حضور در كنار خانواده بلكه به دليل عدم دريافت مطالبات خود ايران را ترك كرده و حالا حتی قصد شكايت از مسئولان تيم شهرداری اروميه را دارند.

تراويسا چندی قبل نامه‌ای به محمدرضا داورزنی، رئيس فدراسيون واليبال ايران ارسال كرد و مدعی شد كه چك‌هايی كه باشگاه شهرداری اروميه به او داده اند فاقد اعتبار است و قصد دارد از اين باشگاه به فدراسيون جهانی واليبال شكايت كند!

به نظر مي‌رسد هنوز هم باشگاه‌ اروميه‌ای ليگ برتر اقدامی در جهت تسويه حساب با اين مربی و پرداخت مطالباتش انجام نداده است و هيچ بعيد نيست كه اين شكايت از سوی تراويسا پيگيری شده و واليبال ايران را با خطر تعليق شدن روبه‌رو كند.

بايد ديد اقدام مسئولان اين باشگاه و فدراسيون واليبال در اين باره چه خواهد بود. هنوز مشخص نيست كه برخی تيم‌ها كه وسع مالی كافی برای حضور در ليگ‌ برتر را ندارند اصلا چرا اجازه حضور پيدا می كنند و از طرفی بر چه اساسی اقدام به عقد قرارداد با مربيان و بازيكنان خارجی مي‌كنند كه كار به شكايت كشيده و واليبال ايران را در خطر تعليق قرار دهد؟

گفتنی است تيم شهرداری اروميه پس از رفتن تراويسا ، عباس برقی ، دستيار اول اين مربی را روی نيمكت خود دارد.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار