دیدار دو تیم هاوش گنبد و شهرداری تبریز به دلیل پرتاب سکه از سوی تماشاگران گنبدی نیمه تمام ماند و آنها باید منتظر کمیته انطباطی باشند.

امیر حسینی : سرپرست گنبد دروغگو استامیر حسینی پاسور تیم شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باید ناراحتی خودم را اعلام کنم که رحمان محمدی راد سرمربی تیم هاوش گنبد به من گفت تمارض کرده ام . بعد از 25 سال بازی در لیگ برتر والیبال به همه ثابت کرده ام که یکبار هم چنین اتفاقی برای من نیافتاده است. دو سال قبل از ناحیه گوش میانی مصدوم شدم و نتوانستم 25 روز برای تیم خودم بازی کنم. روز بازی با گنبد هم از ابتدای آن تماشاچیان شروع به پرتاب سکه و گفتن ناسزا کرده بودند.

وی افزود: در ست چهارم سکه ای به گوش من خورد و تعادل خود را از دست دادم و واقعا نمی توانستم بازی کنم به آقای درخشنده هم که با ناظر بازی تماس گرفته بود گفتم که نمی توانم بازی کنم و شرایط مناسبی ندارم.

امیر حسینی اضافه کرد: واحدی سرپرست تیم گنبد فردی دروغگو است. چون گوش من ضربه خورده بود و من هیچگاه از سر درد شکایت نکرده بودم من چطور می توانستم زمانی که زیر تور بودم آخر سالن را ببینم و سکه ای از آنجا پیدا کنم و به ناظر بدهم.

وی در پایان اضافه کرد: شب بعد از بازی که به خانه آمدم دیدم که همسر و بچه ام گریه می کنند و این برای من دردناک بود و باید بگویم از آنها بالاتر هیچ چیز برای من وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار