مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس گفت: زیرساخت‌ های استقرار صنایع در شهرک صنعتی نورآباد ممسنی فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی نورآباد دارای تمام زیرساخت‌ های موردنیاز برای استقرار صنایع است.

قنبری خاطر نشان کرد: این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی و زیرساختی از جمله شبکه برق، شبکه آب، شبکه آب و فاضلاب و مخابرات بهره مند است و طرح‌ هایی مانند روشنایی معابر، جدول‌گذاری، تصفیه‌ خانه فاضلاب، توسعه فضای سبز و ساختمان آتش‌نشانی و نگهبانی نیز در آن اجرا شده است.

وی بر ضرورت حل مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی تأکید کرد و افزود: در حوزه ‌های حمایت ‌های نرم‌افزاری از این صنایع نظیر اعزام صنعتگران به تورهای صنعتی و نمایشگاهی، برگزاری دوره‌ های مختلف آموزشی و مهارتی برای صاحبان صنایع و شاغلان واحدهای صنعتی و نیز عارضه‌ یابی و احصا مشکلات صنایع و ارائه مشاوره در حوزه‌های بازار و صادرات و ارتقای فناوری از واحدهای صنعتی حمایت می‌ کنیم.

قنبری با اشاره به اختصاص تسهیلات رونق تولید برای واحدهای صنعتی ادامه داد: واحدهای مستقر در این شهرک صنعتی می ‌توانند از این ظرفیت نیز استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی فارس تصریح کرد: شهرک صنعتی نورآباد ممسنی با 38 هکتار مساحت، ظرفیت استقرار 105 واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال‌زایی 550 نفر را دارد.

شهرستان ممسنی در فاصله 158 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار