اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر کوهبنان با حضور امام جمعه ،دبیر ستاد دهه فجر ،ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان برگزار شد .

بیشترین سهم در پیروزی انقلاب از آن پا برهنگان و کوخ نشینان بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام و المسلمین عباس جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه قرن معاصر است که باعث سردر گمی و حیرت دشمنان و بدخواهان و در راس آنان آمریکای جهانخوار شد.

امام جمعه کوهبنان گفت: لطف خداوند ،صلابت و پایداری حضرت امام(ره) و حمایت بی دریغ مردم از مقام ولایت و رهبری باعث شد سرانجام در بهمن ماه سال 57 شاهد استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم .

وی افزود : در عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بزرگ و ارزشمندی در راستای عمران و آبادانی همچنین پیشرفت در عرصه های مختلف نظامی ،پزشکی ،هوا و فضا ،نانو تکنولوژی و...بوده ایم که خبرنگاران باید در این راستا اطلاع رسانی کنند .

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: خبرنگاران در کنار سایر مسئولین بایستی در راستای انعکاس خبرها ،هماهنگی با سایر مسئولین ستادها ،خصوصا انعکاس ویژه جلوه های حضور گسترده مردم در مراسم یوم الله 22 بهمن و خبرهای مربوط به کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها به موقع اقدام کنند .

وی در ادامه افزود : ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی است که دستاوردها انقلاب اسلامی و خدمات دولتمردان برای مردم بیان شود البته بایستی کاستی ها و ضعف ها هم رصد شوند اما به گونه ای بزرگ نمایی نشوند که مردم خدمات و خوبی را نبینند .

رئیس ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: متاسفانه عده ای در فضاهای مجازی بدنبال تطهیر چهره شاهان پهلوی هستند کسانی که تمام عمر خود را صرف وابستگی کشور و خدمت به استکبار بودند .

وی تصریح نمود: ریشه و منشا ضعف ها بایستی بیان شود که از کدام خوی انسان گرفته شده در حالی که خوی اشراف گری بسیار خطرناک است .بیشترین سهم در پیروزی انقلاب از آن پا برهنگان و کوخ نشینان بود کسانی که کاخ نشین شوند از خدمت به مردم عادی خالی می شوند .

امام جمعه کوهبنان در پایان خاطر نشان کرد :با توجه به همه خدمات و کارهای صورت گرفته در عرصه فرهنگی هنوز جای کار بسیار وجود دارد با توجه به کارهای فرهنگی زیادی که انجام شده اگر بدخواهان نبودند انقلاب اسلامی تمام دنیا را فتح کرده بود .

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، دهه فجر ، کوهبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار