امام جمعه کوهبنان گفت: کاهش اعتماد مردم به قوه قضاییه از نقشه‌های دشمنان است، اما در برخورد با حقوق‌بگیران نجومی همه باید کمک کنند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان اظهار داشت: 19 دی ماه سالروز قیام حوزه‌های علمیه و مردم قم است در حالی که موج دوم انقلاب در سال 56 آغاز شد و شهادت سید‌مصطفی خمینی موجی از قیام را در جامعه رقم زد.

وی تصریح کرد: در ادامه چهلم شهدای قم در تبریز و چهلم شهدای تبریز در کرمان و یزد و در نهایت اوج مبارزات مردم علیه حکومت پهلوی در سراسر کشور فراگیر و به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد، چرا که این قیام با اخلاص آغاز شده بود.

جعفری گفت: 20 دی ماه سالروز کشف حجاب توسط حکومت رضاخان پهلوی است در حالی که مجموعه این خاندان سرسپرده و بیگانه پرست بودند و در طول سال‌های حکومت خود خیانت‌های فراوانی به دین، کشاورزی، حجاب و عفاف کردند.  

وی ابراز داشت: امروز هم دست‌هایی در کار است که می‌خواهند زشتی‌ها را از چهره شاهان پهلوی پاک کنند در حالی که بیشترین خیانت به کشور پس از سفر به ترکیه و در نهایت اقدام به کشف حجاب صورت گرفت.

خطیب جمعه کوهبنان یادآور شد: خانم‌ها باید با رعایت حجاب و عفاف حرمت خود را حفظ کنند چرا که زینت زنان متعلق به همسران آنان است و دیگران نباید بی‌حجابی زنان را ببینند، به ویژه در ادارات کارمندان باید بیشتر به این مهم توجه کنند.

وی ادامه داد: در سالروز ترور دانشمند هسته‌ای مصطفی احمدی روشن قرار داریم، شهدایی که به کشور آبرو، قدرت و عزت دادند و عده‌ای از آنان هنوز هم در علوم هسته‌ای فعالیت دارند.

جعفری به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان دانشگاهی اشاره کرد و ابراز داشت: جوانان باید شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی باشند که می‌توانند استعداد‌های خود را در این برهه از زمان بروز دهند، چرا که نسل جوان امروز هوشمند است و دشمن قصد داده آنان را از انقلاب جدا کند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: امروز جوانان ایران اسلامی، جوانانی توانمند و هوشمند هستند و باید در راستای خدمت به کشور رقابت کنند و زمینه ستیزه‌جویی در بین آنان فراهم نشود.

وی تاکید کرد: از نقشه‌های دشمنان کاهش اعتماد مردم به قوه قضاییه است، کار بدخواهان، بدبین کردن مردم است.

جعفری گفت: در برخورد با حقوق بگیران نجومی همه باید کمک کنند تا قوای مختلف از جمله قوه قضاییه و مجموعه نظام موفق شود که این غده سرطانی را براندازد.

وی افزود: در این راستا باید همه اموال متعلق به بیت‌المال باز گردانده شود.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کوهبنان ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار