امام جمعه موقت کرمان گفت: نباید خدمات نظام به کشور و مردم نادیده گرفته شود و نعمت جمهوری اسلامی ارزش بسیار زیادی دارد.

نباید خدمات نظام به کشور و مردم نادیده گرفته شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نمازجمعه امروز کرمان در مصلی امام علی (ع) اظهار داشت:نباید خدمات نظام به کشور و مردم نادیده گرفته شود و نعمت جمهوری اسلامی ارزش بسیار زیادی دارد.

افزود: نباید هر حرف و کلامی را درج کنیم تا دستاویزی برای دشمنان انقلاب شود.

وی با اشاره به وجود برخی نا امنی ها در کشورهای همسایه گفت: ما در نظام اسلامی در دریای رحمت الهی هستیم و با همت نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی، امنیت در کشور فراهم است.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه شهدا همواره نقششان برجسته و مهم بوده است تصریح کرد: شهدای زیادی همچون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، هسته ای، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و فرهنگی برای تثبیت و استقرار نظام جمهوری اسلامی تقدیم شده است.

وی با اشاره به دیدار دانشجوی نخبه و مدال آور با رهبر معظم انقلاب گفت: تکرار مسائل علمی و معنوی از زبان رهبری در جامعه بسیار مهم و خطاب به همه جوانان است.

حجت الاسلام قاسمی زاده تاکید کرد: اگر نسل اول، انقلاب را برای همه ما بیمه کرد، جوانان امروز نیز می توانند آینده کشور و نظام را بهتر بسازند که باید قدر آنها را بدانیم.

وی با اشاره به سالروز اجرای توطئه شوم کشف حجاب توسط رضاخان تصریح کرد: حجاب جزو ضروریات دین است و به عقیده ما هر کسی آن را منکر شود از دین خارج است و آن چیزی که بر آن تصریح و تاکید شده باید رعایت شود.

وی افزود: بی حجابی و بد حجابی آثار سوء فراوانی دارد و در حوزه خانواده موجب سستی بنیان خانواده، در حوزه کار و تلاش باعث پایین آمدن کیفیت کار و در حوزه علم و دانش سبب تنزل آن می شود.

امام جمعه موقت کرمان گفت: هرچند بی حجابی و بدحجابی در گذشته یک سیاست سوء بوده، اما امروز به عنوان یک ابزار و اهرم در دست استکبار است و دشمنان هر کشوری را که بخواهند از میدان خارج کنند، بر روی مسئله حجاب کار می کنند.

وی تاکید کرد: خانم ها باید بدانند حجاب مقومه ضروری عفاف است که نباید مورد غفلت واقع شود.

حجت الاسلام قاسمی زاده گفت: در مقاله 17 دی ساواک در روزنامه اطلاعات سال 56 بر ضد امام (ره) نیز به صراحت بیان شده که بی حجابی یک فضیلت و حجاب کهنه پرستی و ارتجاع است.

وی به سالروز قیام 19 دی سال 56 مردم قم اشاره کرد و افزود: مردم قم انقلاب و خروشی انجام دادند که نقطه انقلاب اسلامی در دوره جدید شد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به فرارسیدن 10 ربیع الثانی و سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: قم از قرن اول هجری یکی از مراکز مهم شیعیان و ترویج فرهنگ معنوی تشیع بوده و پیروزی انقلاب اسلامی نیز به برکت وجود حضرت معصومه (س) از همین مرکز آغاز شد.

وی اضافه کرد: طبق دستور نماینده ولی فقیه در استان کرمان روز دوشنبه هفته آینده در شهر کرمان نماز باران اقامه می شود و در جامعه ای که با کم آبی و خشکسالی روبروست خواندن نماز باران یک وظیفه است.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، نماز جمعه ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار