فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس به عنوان حافظ امنیت پاسخگو تمام مسائل امنیتی در جامعه است و لازمه این امر بصیرت افزایی در مدیریت سازمانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرداررضا بنی اسدی فردر افتتاحیه ششمین دوره آموزشی بصیرت فرماندهی انتظامی استان كرمان گفت:پلیس به عنوان حافظ امنیت پاسخگو تمام مسائل امنیتی در جامعه است و لازمه این امر بصیرت افزایی در مدیریت سازمانی است .

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی به صورت مداوم، افزود: كاركنان پلیس باید با ارتقا دانش، مهارت، بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهند و آسیب های اجتماعی را شناسایی كنند چرا كه اكثر چالش ها و آسیب های اجتماعی بواسطه ضعف در آموزش رخ می دهد و ضروری است كه فرماندهان و مدیران اهمیت این موضوع را به زیر مجموعه خود گوشزد كنند.

این مقام انتظامی تصریح كرد: ارتقاء دانش و مهارت های پلیس با توجه به شرایط منطقه ای امری با اهمیت است و ضروری است با بصیرت افزایی و اشراف اطلاعاتی در حوزه های مختلف تهدیدات را شناسایی كنیم.

وی خاطر نشان کرد: ملاك و شاخص در اجرای ماموریت ها قانون است و اگر قوانین به صورت كامل اجرا شوند آسیب پذیر نخواهیم بود باید خدا را شكرگزار باشیم كه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تامین نظم و امنیت ایفای نقش می كنیم و باید با ارتقاء دانش و جهاد همیشگی در جهت رسیدن به كمال مطلوب كوشا باشیم.

خلیل همایی مدیر كل امنیتی انتظامی استانداری كرمان لازمه بصیرت را عقلانیت و خرد ورزی دانست و گفت: امروزه با توجه شرایط حساسی كه در منطقه حاكم است، شاهد جنگ مذهب علیه مذهب در غرب آسیا هستیم كه هدف نهایی دشمنان تجزیه كشورهای این منطقه است كه در این راستا جمهوری اسلامی توانسته با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این معادلات را تغییر دهد و دشمنان را ناكام كند.

وی افزود:از اهداف دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی در درون كشور تلاش برای درگیری گروه های درون نظام و سیاه نمایی مسائل اجتماعی است .

همایی در پایان با تاكید به ضرورت تجزیه و تحلیل و ریشه یابی معضلات اجتماعی در حوزه امنیت ، اقتصاد و فرهنگ ،بیان داشت:ضروری است نهادهای متولی امر با تعامل و همكاری برای حل معضلات و ریشه یابی مشكلات اجتماعی از بار مسئولیت پلیس بكاهند.

 ششمین دوره آموزشی بصیرت فرماندهی انتظامی استان در چهار روز متوالی در مجتمع آموزشی اندیشه با حضور روسای كلانتری و پاسگاه شهرستان های استان كرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار