فرماندار جیرفت گفت: 241 طرح اقتصادی در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی با اشتغالزایی چهار هزار و 567 نفر در شهرستان جیرفت اجرا شده است.

اجرای 241 طرح اقتصادی در جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ احمد امینی روش گفت: 47 طرح در بخش کشاورزی، 37 طرح در بخش خدمات، 151 طرح در بخش صنعت و 6 طرح هم در بخش معدن در این شهرستان اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: این تعداد طرح برای 660 نفر در بخش کشاورزی، هزار و 15 نفر در بخش خدمات، 2 هزار و 804 نفر در بخش صنعت و 88 نفر هم در بخش معدن اشتغالزایی کرده است.

فرماندارجیرفت تعداد طرح های به بهره برداری رسیده را 47 مورد اعلام کرد و گفت: 15 طرح در بخش کشاورزی، 12 طرح در بخش خدمات، 19 طرح در بخش صنعت و یک طرح هم در بخش معدن به بهره برداری رسیده است.

فرماندار جیرفت اظهار داشت : این تعداد طرح های به بهره برداری رسیده برای 94 نفر در بخش کشاورزی، 176 نفر در بخش خدمات، 430 نفر در بخش صنعت و 30 نفر هم در بخش معدن اشتغالزایی کرده اند.

وی گفت: 73 طرح از این تعداد طرح ها پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد را داشته است که بیشترین طرح در بخش صنعت و معدن هم کمترین را شامل می شود.

امینی روش افزود: ایده مثلث توسعه اقتصادی استاندار کرمان برای ایجاد انسجام در مدیریت توسعه ای استان بوده و همگرایی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های حاکمیتی و ترویج فرهنگ گفتمان اقتصادی از مهمترین دستاوردهای مثلث توسعه اقتصادی در استان است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.